خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: چهار نفر از ژیمناستیک‌کاران نونهال شهرستان کبودراهنگ که در مسابقات انتخابی استان شرکت داشتند به عنوان اعضای تیم همدان انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۷۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵

عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: در مسابقات ژیمناستیک انتخابی استان که در رده سنی نونهالان و در خانه پینگ پنگ همدان برگزار شد چهار نفر از ژیمناستیک‌کاران خوب شهرستان به عنوان اعضای تیم همدان انتخاب شدند.

وی افزود: مریم دشت‌دوستی، نرگس علی‌نیا، هدیه علی‌نیا و لعیا مرادی در معیت تیم استان در مسابقات چند جانبه‌ای که هفتم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: تیم کبدی شهرداری شیرین‌سو کبودراهنگ که برای شرکت در مسابقات لیگ برتر به استان گلستان اعزام شده بود با اقتدار و شکست همه حریفان به دور بعد صعود کرد .

وی با بیان اینکه هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به مبارزه پرداختند، تصریح کرد: تیم کبدی کبودراهنگ با استان‌های مازندران، البرز، یزد هم‌گروه بود و در روز اول تیم یزد را 52 بر 29 شکست داد و در بازی دوم تیم مازندران را که از مربی تیم ملی و چند بازیکن ملی سود می‌برد را 32 بر 29 شکست داد و در روز اخر البر را 48 بر 24 برد و با 3 برد به مرحله بعدی صعود کرد .

قهرمانی اظهار داشت: سعید غفاری، امین همتی، حمید میرزایی نادر، اسماعیل میرزایی نادر، رسول زارعی، سالار مهاجرانی، امین نجاری، سجاد مهاجرانی، پوریا سالم، محمدرضا کبودراهنگی، امین اسماعیلی و محمدرضا کریمی‌خو به مربیگری وحید خراقانی در این مسابقات حضور داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یاسر کوچکی پرتابگر نونهال و با استعداد شهرستان در مسابقات دو و میدانی نونهالان غرب کشور که جمعه گذشته در شهر کرمانشاه برگزار شد، توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد و به جمع برترین دوومیدانی‌کاران نونهال کشور در رشته پرتاب وزنه راه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات