حجت الاسلام محسن زاده:

پاسداران انقلاب اسلامی سپر ولایت و مردم/ عده ای در لباس دین، معرفت شهدا و فهم مجاهدت و رزمندگی را ندارند

تا اینها سپر دفاعی شما مردم هستند امنیت شما محفوظ است و دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای خبیث کوچکترین غلطی نمی تواند بکند اما اگر روزی کسانی آمدند و این سپر دفاعی را شکستند و گفتند میدان مذاکره است و دیگر نیازی به موشک نیست بدانید آنروز روز ناامنی من و شما فرا می رسد.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۸۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، مراسم هفتمین روز شهادت پاسدار شهید محمدرضا ضیاالدینی با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار شهرستان زرند و با سخنرانی حجت الاسلام محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در روستای دشتخاک زرند برگزار شد.
حجت الاسلام محسن زاده در ابتدا ضمن آرزوی محشور شدنِ شهدای انقلاب اسلامی با شهدای کربلا، گفت: از خداوند متعال می خواهیم همه ما را نیز جزو رهپویان شهیدان سرافراز قرار دهد.
وی اظهار داشت: طبق روایات قرآنی، مردم نسبت به شهید و شهادت به دو گروه تقسیم می شوند، دسته اول کسانی هستند که فرهنگ ایثار و شهادت را درک می کنند و دسته دوم کسانی هستند که شعور درک مقام ایثار و شهادت را ندارند.
محسن زاده ادامه داد: برای گروه اول، خداوند متعال با آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله...» به توصیف عالیترین مقام از شهید که مقام «عند ربهم یرزقون» است یاد می کند.
وی افزود: بر اساس این آیه شریفه بر خود وظیفه می دانم از یکایک شما زنان و مردان به ویژه از خانواده معزز شهیدان سرافراز این خطّه بالاخص از پدر و مادر و خانواده مکرم پاسدار شهید محمدرضا ضیاالدینی و سایر بستگانشان تشکر کنم از آن جهت که حضور شما مردم چه در مراسم تشییع در کرمان و زرند و دشتخاک و چه مراسمات دیگر و مجلس امروز، شعور و درک بالای خودتان را نسبت به شهید و شهادت به نمایش گذاشتید.
وی گفت: این حضور نشان می دهد شما بزرگواران در ردیف گروه اول یعنی کسانی که معرفت به ساحت شهیدان دارند قرار دارید.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله یادآور شد: اما گروه دومی که قرآن کریم معرفی می کند بر اساس این آیه شریفه است «ولا تقولوا و ما یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاهم و لکن لا تشعرون» یعنی کسانی که شهید را مرده می پندارند از شعور فهم این حقیقت برخوردار نیستند.
وی در ادامه گفت: وجود همه شهیدان از جمله این شهید بزرگوار سرشار از عشق به خانواده و دوستان بود اما همه این وابستگی ها را رها کردند و جانشان را در کف اخلاص قرار دادند و فدا کردند لذا معلوم می شود که پای یک دوستی بالاتر و مهمتری در میان است.
وی تصریح کرد: شهیدان نه تنها به خانواده خود عشق و ارادت داشتند بلکه همین حس را نسبت به همه مردم داشتند و هر آنچه که از امنیت، رفاه و آسایش را برای خانواده خود می خواستند برای همه جامعه و سرزمین خود نیز می خواستند.
محسن زاده ادامه داد: بالاتر از همه اینها پیمانه شهید پر می شود از عشق به خداوند لذا بزرگترین سرمایه اش که جان می باشد در طبق اخلاص می گیرد و در پیشگاه خداوند تقدیم می کند و در واقع جان را برای خود نمی خواهد بلکه برای دفاع از اسلام ، قرآن و مکتب اهل بیت (ع) آنرا فدا می کند.
وی اظهار داشت: ما به خانواده شهید تسلیت و تبریک عرض می کنیم، در اصل تسلیت را به خودمان می گوییم به این دلیل که یک رزمنده بلکه یک برگزیده از اولیاء خدا در جمع ما بود و او را نشناختیم و برای این تبریک می گوییم که خانواده شهدا بدانند شهدشان در جوار ابا عبدالله الحسین (ع) آرام گرفته است.
وی ادامه داد: چه تبریکی از این بالاتر که که توانسته اند فرزندی را تربیت کنند که ارزشهای جامعه اسلامی، نوامیس مسلمین و حفظ امنیت آحاد ملت و کشور برایش مهم باشد.
حجت الاسلام محسن زاده تصریح کرد: بسیاری از افراد هستند که ممکن است در لباس دین باشند و بعضی به عنوان آیت الله از آنها نام ببرند اما این معرفت شهدا و فهم مجاهدت و رزمندگی و درک اینکه امنیت کشور از کدام ناحیه حاصل می شود را ندارند.
وی افزود: این روزها شنیده اید بعضی که از صدقه سر رزمندگان جبهه توحید و بخاطر وجود همین نیروهای امنیتی و پاسدار ، ۳۷ سال در این مملکت با امنیت کامل زندگی می کنند اما می گویند اگر ما بخواهیم توسعه و رشد پیدا کنیم باید مانند آلمان و ژاپن که پس از جنگ جهانی دوم ارتش و نیروهای مسلح خود را جمع کردند و پیشرفته و توسعه یافته شدند ما هم ارتش و سپاه را تعطیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: لشکر همیشه پیروز و قهرمان ۴۱ ثارالله همان لشکر دوران دفاع مقدس است که با فرماندهی فرمانده دلاور و شجاعش حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام صدامیان می انداخت و امروز همان لشکر با اقتدار ۱۰برابری در عرصه و سنگر دیگری برای امنیت نظام تلاش می کنند.
وی اظهار داشت: ما امروز در میان یک آتشفشان عظیمی زندگی می کنیم اما تنها جایی که کوچکترین فورانی از آتش جنگ در آن وجود ندارد ایران است و این به برکت همین نیروهای پاسدار و بسیجی و به برکت همین نیروهای انتظامی و امنیتی و ارتش دلاور است.
وی افزود: شما مردم به خوبی می دانید که دشمنان اگر داعش را با جمع کردن نیرو از ۶۴کشور دنیا با تمام امکانات و اطلاعات در سوریه و عراق ایجاد کردند و مقطعی تا ۲۰کیلومتری مرز ایران پیش آمدند هدفشان این بود که به کشور ایران وارد شوند و اینجا را بگیرند، چرا نتوانستند؟! چون ایران سپر مدافع انسانی تشکیل شده از پاسداران و بسیجیان دارد.
وی در پاسخ به عده ای که می گویند "شما از رهبر جلو افتاده اید، بگذارید حضرت آقا موضع گیری کند بعد شما حرف بزنید" به مثالی از ظهر عاشورا اشاره کرد و گفت: در نماز ظهر عاشورا ۳ نفر از یاران امام حسین (ع) از امام جلوتر ایستادند و به امام اقتدا نکردند بلکه برای مولای خود و برای کسانی که به امام اقتدا کرده بودند سپر شدند، امروز هم پاسداران و نیروهای مسلح ما سپر ولایت و شما مردم هستند.
محسن زاده تاکید کرد: تا اینها سپر دفاعی شما مردم هستند امنیت شما محفوظ است و دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای خبیث کوچکترین غلطی نمی تواند بکند اما اگر روزی کسانی آمدند و این سپر دفاعی را شکستند و گفتند میدان مذاکره است و دیگر نیازی به موشک نیست بدانید آنروز روز ناامنی من و شما فرا می رسد.
وی یادآور شد: دشمنان از مرزهای شرقی و شمال شرقی تا مرزهای غربی ایران نیروهای خود را سازماندهی کردند و امنیت و انقلاب و مذهب شما را هدف قرار داده اند و از طرفی دشمنان داخلی ، امام جامعه را هدف قرار داده اند و امروز پاسداران و نیروهای امنیتی و انتظامی علاوه بر اینکه باید از نفوذ و ورود دشمن از طریق مرزها جلوگیری کنند باید در درون انقلاب و جامعه از اندیشه امام و نائب امام زمان (عج) امام خامنه ای دفاع کنند.
وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنانشان در مناسبت های مختلف به ذکری از درس عبرت های فتنه ۸۸ اشاره می کنند تا ما بدانیم آتش زیر خاکستر آن فتنه باقی مانده است، فتنه ای که قصد داشت عمود خیمه انقلاب یعنی رهبری را بردارند.
وی ابراز داشت: اگر ما می خواهیم امنیت، ناموس و مکتب اهل بیت (ع) حفظ شود باید ایستادگی کنیم و روی ارزشهای الهی خودمان محکم بایستیم و این همان درسی است که شهدا به ما می دهند.
حجت الاسلام محسن زاده در ادامه سخنان خود به قرارداد FATF اشاره کرد و گفت: امروز می بینیم در یک مذاکره غیر رسمی و غیر قانونی دولت مردان ما با دشمنان غربی قراردادی را امضا می کنند که در آن تحریم بعضی سازمانها، نهادها و شخصیت های ایرانی را توسط خودمان در پی دارد و نتیجه آن در حال حاضر این است که بانک های سپه و ملت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را تحریم کرده اند.
وی بیان کرد: همین است که رهبری به جنگ احزاب اشاره می کنند جنگی که منافقان داخلی آنرا تشدید کردند اما در پایان چون مردم با پیامبر ایستادگی کردند خداوند دشمنانشان را نابود کرد و ما باید بدانیم که امام زمان (عج) نگهدار و صاحب این سرزمین است و باید دلمان محکم باشد که سربازان حضرت ولی عصر جان فدا می کنند تا امنیت ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ نمایند.

ارسال نظرات