توضیحات معاون نعمت‌زاده در مورد چند شغله بودنش: استعفا دادم/هنوز نام صالحی‌نیا در سایت رسمی "ایران خودرو" و "ایدرو" موجود است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جوابیه‌ای تصریح کرد که از عضویت در هیات مدیره ایران خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع استعفا داده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۴۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در پی انتشار گزارشی با عنوان " مدیران متخلف در زیر مجموعه "نعمت‌زاده" را بشناسید/ دوستان وزیر صنعت "روحانی" را دور زدند! جوابیه به شرح زیر ارسال شد:

احتراما، عطف خبر درج شده در آن سایت و پیرو مذاکرات تلفنی معاون محترم امور صنایع با همکاران مربوطه به پیوست کپی تصویر استعفای ایشان از ریاست هیات مدیره ایران خودرو و همچنین نامه خاتمه عضویت که طی نامه شماره 10116/95 مورخ 3/5/95 از طرف ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ابلاغ گردیده ارسال می گردد.
در ادامه به اطلاع می رساند مطابق با ماده 8 اساسنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می توانند دو نفر از معاونین وزارتخانه متبوع به صورت عضو غیر موظف در هیات عامل سازمان مذکور انجام وظیفه نمایند.
شایان ذکر است جناب آقای مهندس صالحی نیا دارای 27 سال سابقه خدمت در وزارتخانه متبوع بوده و با توجه به مدرک تحصیلی و سوابق، در حکم مربوطه دارای همترازی هیات علمی بوده و تا 35 سال هم می توانند انجام وظیفه نماید. در پایان با توجه به اسناد و موارد مطروحه لطفا نسبت به اصلاح خبر موق الذکر اقدام نمایید.


 

 در راستای رسالت خبری خود در زمینه مبارزه با فساد به موضوع مدیران چند شغله پرداخته و به هیچ وجه دید شخصی نسبت به موضوعات ندارد. در خصوص جناب آقای صالحی نیا معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت هم باید به این نکته اشاره کرد که هم پایگاه اطلاع رسانی سازمان ایدرو و هم گروه صنعتی ایران خودرو هنوز نام ایشان را در بین اعضای هیات مدیره درج کرده و ملاک ما برای پرداختن به این گزارش، سایت رسمی سازمان گسترش و ایران خودرو بوده است.

ارسال نظرات