جعفر دهقان در گفتگو با «بسیج»:

بیکاری سینما گران به خاطر سیاست های غلط مسئولان است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همه عوامل سینما بیکار هستند این هم بر می گردد به سیاست گذاری سیاستگذاران سینمایی کشور. نه سینما تولید دارد و نه تلویزیون.
کد خبر: ۸۷۴۱۴۱۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: وضعیت بیکاری بازیگران وحشتناک است الان کل عوامل سینما بیکار هستند و این تنها به بازیگران مربوط نمی شود.

وی افزود: وقتی فیلمی ساخته نمی شود همه عوامل سینما بیکار می شوند و این هم بر می گردد به سیاست گذاری سیاستگذاران سینمایی کشور. نه سینما تولید دارد و نه تلویزیون، اگر تلویزیون کار فاخر و تاریخی ای را شروع کند لااقل نصف بچه هایی که بیکار هستند جذب می شوند ولی متاسفانه هیچ خبری نیست.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: نه هیچ اثری از تولید فاخر هست نه کارهای خوب سینمایی انجام می شود هیچ اتفاقی نمی افتد واین رکود کلا به ضرر سینما است. دلیلش همانطور که گفتم به سیاست های مسئولان بر می گردد وهمچنین به بودجه که مهمترین آن است اگر پول باشد به هر حال تلویزیون هم شروع می کند، نمی دانم چه اتفاقی در سینما افتاده ولی هر چه که هست فعلا به ضرر سینماگران است.

دهقان عنوان کرد: عده ای جنبه و تحمل این موضوع را دارند و صبر می کنند ولی خیلی ها قدرت تحمل ندارند بالاخره کسی که بعد از مدتی بیکار باشد و به او فشار بیاید مجبور می شود جذب شبکه های ماهواره ای شود و آنها هم می دانند که الان تلویزیون ما خبری نیست می خواهند بازیگران ما را با دست مزدهای پایین ببرند.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: وقتی مخارج زندگی به بازیگر فشار بیاورد و همچنین شرایط بد اجتماعی بالاخره برای گذران زندگی جذب این شبکه ها می شود و انگیزه او برای ماندن در اینجا کم می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار