دومین جلسه کارگروه جشنواره ایده سبزکوه در شهرکرد

دومین جلسه کارگروه جشنواره ایده سبزکوه در مرکز رشد واحد های فناوری دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۹۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دومین کارگروه جشنواره ایده سبزکوه روز گذشته، به منظور هماهنگی سازمان های ذیربط استان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره در شهرستان های استان تشکیل شد.

در این جلسه نماینده و اعضای مرکز رشد واحد های فناوری دانشگاه شهرکرد،نماینده سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان،نماینده بنیاد نخبگان استان، نماینده جهاد دانشگاهی و نماینده دانشگاه پیام نور حضور داشتند.

دکتر صفری، دبیر جشنواره اهداف جشنواره را در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، فرصت سازی برای صاحبان ایده بیان کرد و گفت: برنامه سازی اصولی ایده ها و تجاری سازی آن ها، جذب و هدایت سرمایه گذاری علوم نوین و دانش بنیان، ایجاد بانک اطلاعاتی ایده استان از دیگر اهداف این جشنواره است .

صفری با بیان اینکه شعار جشنواره " هدایت، مهارت، حمایت" انتخاب شده، تصریح کرد: این جشنواره بصورت شهرستانی بوده و علاوه بر مرکز استان همزمان در ۶ شهرستان سامان،فارسان، بروجن، کیار، لردگان و اردل نیز برگزار می گردد .

دبیر جشنوراه ایده سبزکوه، با اشاره به رشته های حاضر در جشنواره گفت: رشته های فنی مهندسی،IT، کشاورزی، پزشکی، علوم پایه و سایر رشته ها می توانند ایده های خود را به سایت جشنواره ارسال کنند

وی افزود: در پایان جشنواره ایده های برگزیده علاوه بر کسب جوایز، مورد حمایت ویژه مراکز رشد استان قرار خواند گرفت .

ارسال نظرات