یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

چگونه وزارت کار بر فیش‌های نجومی مدیر بانک رفاه نظارت نداشت؟!

محرم یوسفی گفت: آقای ربیعی از یکسو برای افزایش 14 درصدی حقوق کارگران تا پاسی از شب محاسبه می‌کرد و از سوی دیگر چشم خود را نسبت به حقوق 80 میلیون تومانی آقای صدقی فرو بست.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۲۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

محرم یوسفی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: دولت ادعا می‌کند فیش‌های نجومی طبق قانون حقوق دریافت کرده‌اند اگر مطابقت با قانون داشته چرا از مردم عذرخواهی می‌کنند؟!  اگر قانونی است بگویید قانونی حقوق نجومی گرفتیم.

وی با بیان اینکه وزیر کار برای افزایش 14 درصدی حقوق کارگران تا آخرین لحظات بررسی انجام می‌داد گفت: آقای ربیعی از یکسو برای افزایش 14 درصدی حقوق کارگران تا ساعت 2 بامداد جلسه نحوه پرداخت حقوق را برگزار کرده بود و محاسبه این میزان حقوق کارگری را داشت و از سوی دیگر چشم  خود را نسبت به حقوق 80 میلیون تومانی آقای صدقی فرو بست.

یوسفی خاطر نشان کرد: باید از وزیر کار پرسیده شود چگونه ممکن است مدیر عامل بانک رفاه کارگران 80 میلیون حقوق بگیرد و نظارت دقیقی روز این مسئله نباشد؛ به اعتقاد من دستگاه‌های نظارتی باید در تمام نهادها و ارگان‌های اجرایی سازماندهی شوند و در هر نهادی اداره مستقلی داشته باشند نه اینکه مسوول حراست که حقوق بگیر سازمان مربوطه است و از همان مدیر و وزیر حقوق می‌گیرند نمی‌توانند گلوگاه‌های فساد حقوقی را منعکس کنند.

ارسال نظرات