یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

قرارگاه خاتم به عنوان بزرگترین طلبکار بانکی دولت چگونه در فهرست تحریم FATF قرار گرفت

علی یونسی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء قربانی برجام ناموفق شد افزود: دولت برای اینکه بتواند برجام را عملیاتی و موفق جلوه دهد،محدودیت‌‌های کوچک و بزرگی را تحمیل کرده و تعهداتی را به امضاء رسانده است.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۹۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
علی یونسی کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: قرارگاه خاتم الانبیاء، بدنه‌ای قوی است که توانست بسیاری از خلاهای عملکردی دولت را بپوشاند و در اکثر ساخت و سازهای بزرگ کشور، رد پای قرارگاه خاتم الانبیاء حتمی است و یکی از بزرگترین طلبکاران دولت به شما می‎رود که دولت تحریم کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء قربانی برجام ناموفق شد افزود: دولت برای اینکه بتواند برجام را عملیاتی کند و موفق جلوه دهد،محدودیت‌‌های کوچک و بزرگی را تحمیل کرده است و تعهداتی را به امضاء رسانده است که منطبق با چهارچوب‌های اقتصادی،عقلی و شرعی نبوده است یکی از آنها موافقت با توافق اجرایی اقدام مشترک مالی علیه قرارگاه خاتم الانبیاء بوده است .

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه‌های بزرگ سازندگی را انجام داده است که به خاطر محدودیت‌های دولت، پولی هم دریافت نکرده است و یکی از بزرگترین طلبکاران دولت محسوب می‌شود.

وی در خاتمه افزود: مجموعه‌ خاتم الانبیاء به عنوان موتور محرک و نهاد پیشرو برای تحقق شعار ما می‌توانیم و افزایش رفاه و مطلوبیت مردم بوده است لذا تحریم این مجموعه به عنوان بخشی از تعهدات برجام یک حرکت خطرناک و خیانتکارانه است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار