عضو سابق کمیسیون انرژی در گفتگو با«بسیج»:

دولت به مردم درباره FATF اطلاعات نمی‌دهد اما به خارجی‌ها می‌دهد

آقاجری گفت: سوال اینجاست که تعاریف انقلابی ما تعاریفی که همگی بر اساس دفاع از حق و حقیقت گفته شده است با بستن قراردادFATF چه می شود؟
کد خبر: ۸۷۴۰۵۷۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

آقاجری عضو سابق کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره اینکه آینده اقتصادی کشور با FATF به خطر می اندازد، گفت: FATF در واقع یک نوع خود تحریمی است چرا که در این قرارداد باعث می شود که نهاد های خودمان به سازمان های اجرایی خدماتی ارائه ندهند و اطلاعات محرمانه ما در دست دشمن می افتد.

وی افزود: نهادهایی که ضد استکبار هستند و به نوعی استقلال دارند از نظر طرف مقابل ، تروریست به حساب نمی‌آیند که اگر ما این قرارداد را قبول کنیم تبدیل به خودشان می شویم یعنی به جرگه استکباریون می پیوندیم. سپاه و نهاد های نظامی توسط بانک‌های خودمان تحریم شده اند. متاسفانه دولت یک روندی خطرناکی را در پیش گرفته است. دولت درباره FATF اطلاعاتی به مردم نمی‌دهد اما قصد دارد به بیگانگان اطلاعات بدهد؛به نظر من این یک وادادگی در دولت است و باید جلوی آن را گرفت.

آقاجری تصریح کرد: جبهه مقاومت هم جز دسته ای است که در این لیست تروریستی آمریکا قراردارد و ما وظیفه داریم که از مظلومان دفاع کنیم و سوال اینجاست که تعاریف انقلابی ما تعاریفی که همگی بر اساس دفاع از حق و حقیقت گفته شده است با بستن قراردادFATF چه می شود؟

آقاجری با اشاره به نهادهایی که در این قرارداد ها آسیب می بینند، گفت: قرارگاه خاتم، سپاه پاسداران، برخی از شخصیت ها و حتی صداوسیما در این قرارداد نابود می شوند و بانک هایی که به یک نوعی که بتوانند به جبهه مقاومت کمک کنند هم در این شخم زنی حضور دارند.

ارسال نظرات