یکی از کامیونداران استان یزد در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ارائه بار با نرخ دلالی چند صد هزار تومانی!

سید منصور صفاییان گفت: نبود سالن اعلان بار برای دلالان منفعت ایجاد کرده و دلالانی برای هر نوبت ارائه بار بیش از چند صد هزارتومان حق رانت باربری می‌گیرند.
کد خبر: ۸۷۴۰۵۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

سید منصور صفاییان یکی از کامیونداران استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اهمیت سالن اعلام در پایانه‌های حمل و نقل و گمرک جهت رصد تخلفات اظهار داشت: سالن اعلان بار ضرورتی مهم برای پایانه‌های اعلان بار محسوب می‌شود تا مسوولان بتوانند تخلفات را مشاهده و بررسی کنند.

وی با بیان اینکه نبود سالن اعلام بار برای دلالان منفعت ایجاد کرده است افزود: کامیونداران بوشهر نسبت به مواردی همچون سوء استفاده بعضی باربری‌ها اعتراضاتی را داشتند و تخلفاتی همچون بار دزدی، بی‌نوبتی‌ها، رانت خواری و رشوه گیری را  مشاهده کردند لذا مسوولان ساز و کار جدی و جدیدی برای پایانه‌های حمل بار و گمرک در نظر بگیرند.

صفاییان در خاتمه افزود: دلالانی برای هر نوبت ارائه بار بیش از چند صد هزارتومان حق رانت باربری می‌گیرند و این در حالی است که برخی مسوولان پایانه بار از نبود سالن اعلان بار منتفع شده و حق دلالی، شیوه جدید کسب و کار در بین برخی مسوولان پایانه حمل بار شده است.

ارسال نظرات