حمیدرضا
امام جمعه شهرستان ایوان:
امام جمعه شهرستان ایوان: بصیرت عنصر اصلی مورد نیاز بسیج است؛ در زمانه ما اوضاع بدتر است و حرمله ها و عمرسعدها ی امروزی بدترند. خیلی از کارهای فرهنگی از روی فریب انجام می گیرد؛حساسیت اصلی فرهنگی صرفاً کنسرت موسیقی نیست.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۲۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد لروند، امام جمعه شهرستان و سرمربی صالحین سپاه ناحیه ایوان در جلسه حلقه مربیان گفت: بصیرت عنصر اصلی و سازنده مورد نیاز بسیج است؛ زیرا باید دانست که نسل داعش به افرادی مثل حصین بن نمیر، شمر، بسربن ارتاد وصل است؛ فتاوای امثال ابن تیمیه داعشی ها را هار و درنده به بار آورده است.

امام جمعه ایوان بیان کرد: کشت و کشتار حجاج بیگناه در سرزمین منا و حرم امن الهی نمونه دیگری از این خون و خونریزی هاست. این شیوه در طول تاریخ ادامه داشته است و هر زمان بی بصیرتی مردم (مسلمین) مشکلاتی ایجاد کرده است؛ در زمانه ما اوضاع بدتر است و حرمله ها و عمرسعدهای امروزی خیلی بدترند، آمریکا، انگلیس، صهیونیسم و سگ زنجیری نوکرشان یعنی عربستان سعودی پشت این قضایاست.

حجت الاسلام علی محمد لروند اذعان کرد: در این شرایط خاص تعصب و مبارزه جناحی از مبارزه با دشمن برای عده ای مهمتر است. گاه به ولی امر مسلمین هم اعتراض می کنند که چرا چنین فرمودند؛ غافل از اینکه رهبری با بصیرت و مقتضای حال و مقام مدیریت می کند.

امام جمعه شهرستان ایوان ابراز کرد: شرایطی که دارند پیش می آورند برای مملکت ضرر و دردسر دارد، حرفهائی که امروز ارتریبون مجلس شنیده می شود، انسان را به یاد خیانتهای دوران طاغوت و قاجار می اندازد.

امام جمعه ایوان افزود: هر قدمی که ما پا پس نهیم دشمن قدمی به جلوتر بر می دارد. باید هشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم. دشمن در باطل خود اتحاد دارد، لکن ما در حق اختلاف داریم. خودمان با دست خودمان نباید کشور را به بیراهه ببریم. امروز چشم روی بزرگترین مسائل بسته می شود و مسائل جزئی و بی ارزش را برجسته می کنند.

حجت الاسلام لروند گفت: دشمن گوش به فرمان رهبر باطل خود است؛ نمونه و مصداق این واقعیت را در عملکرد پسابرجام طرف غربی به عینه دیدیم.

متأسفانه خیلی از کارهای فرهنگی در جامعه ما از روی فریب انجام می گیرد، حساسیت اصلی فرهنگی ما کنسرت و موسیقی نیست؛ این مسائل صرفاً حاشیه سازی برای زمان انتخابات است؛ دشمن ما در باطل خود به عمران، آبادانی و پیشرفت مشغول است و ما را به فساد وادار می کند. نباید اینگونه باشد.

لازم به ذکر است که جلسه حلقه مربیان تربیتی بصیرتی بسیج در محل مجتمع شهید امامی بسیج برگزار گردید.

ارسال نظرات