دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان خبر داد:

حضور 140 هنرور بومی در نمایش «فصل شیدایی»

دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» با اجرا 140 نفر از هنرمندان بومی اجرا می شود افزود: این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی بمدت 10 شب در رشت اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام مهدوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه نمایشی «فصل شیدایی» نمایش بزرگ هنری است که با همکاری جبهه فرهنگی و سپاه قدس گیلان در رشت برگزار خواهد شد اظهار کرد: این نمایش توسط مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنا) و حمایت از سازمان رسانه ای اوج در رشت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» با اجرا 140 نفر از هنرمندان بومی اجرا می شود افزود: این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی بمدت 10 شب در رشت اجرا خواهد شد.

دبیر جبهه فرهنگی استان گیلان محل برگزاری جشنواره را دهکده مقاومت استان عنوان کرد و گفت: در کنار این نمایش،نمایشگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با رویکرد ارائه محصولات فرهنگی و اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فعالیت های تشکل های مردم نهاد، هیئت ها و مراکزی که در راستای استقرار انقلاب اسلامی تلاش می کنند در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی هنر را یکی از ابزارهای موثر برای اتصال مفاهیم دینی عنوان کرد و افزود: هنر مهمترین ابزار در جنگ نرم است.

ارسال نظرات