نماینده مردم نهبندان در مجلس در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد

لزوم سرعت بخشیدن به عملیات مقاوم سازی بافت های فرسوده

افضلی گفت:ساختمان ها با بافت فرسوده باید بهسازی و نوسازی و در عین حال مقاوم سازی شوند تا از خطرات احتمالی برای ساکنان این مناطق و خانه ها جلوگیری شود لذا باید اجرای عملیات مقاوم سازی سرعت بیشتری به خود بگیرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۸۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل بافت فرسوده و مشکلات ناشی از آن برای مردم اظهار داشت: مشکل بافت فرسوده در کلانشهر ها و یا شهر های کوچک بسیار خطرناک و آسیب زاست.

وی افزود: ساختمان ها با بافت فرسوده باید بهسازی و نوسازی و در عین حال مقاوم سازی شوند تا از خطرات احتمالی برای ساکنان این مناطق و خانه ها جلوگیری شود. لذا باید اجرای عملیات مقاوم سازی سرعت بیشتری به خود بگیرد و این مشکل مردم حل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به خطرات و آسیب های ناشی از بافت فرسوده برخی مناطق تصریح کرد: مناطقی که بافت قدیم و فرسوده دارند در برابر حوادثی مانند زلزله بسیار آسیب پذیر هستند و حتی عبور و مرور مردم را هم با مشکل مواجه کرده است؛ مسئولیت اصلی حل این معضل با وزارت مسکن و شهر سازی و شهرداری است که باید دست به دست هم داده و مشکلات را برطرف کنند.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک بافت تاریخی فرسوده نیز وجود دارد که در ایران هم تعداد بسیار زیادی دارد باید در حفظ آن کوشا باشیم چراکه اینها سرمایه های تاریخی ما هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار