شوهانی در گفتگو با «بسیج»:

نباید منافقین را وارد بازی‌های سیاسی داخلی کرد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل کشور بین گروه های مختلف سیاسی، اختلاف و رقابت وجود دارد اما نباید منافقین را وارد بازی های سیاسی کرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۳۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
احمد شوهانی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به نامه علی مطهری به پورمحمدی در خصوص لزوم شفاف سازی پرونده اعدام منافقین در سال 67 گفت: به اعتقاد بنده، سوابق و پیشینه منفی منافقین هرگز از ذهن مردم پاک نمی شود و امثال این نامه ها هرگز باعث تطهیر جنایت های این گروه تروریستی نمی شود.

وی ادامه داد: ضرورتی نداشت که در این شرایط حساس که آل سعود و منافقین در پاریس جلسه مشترکی برگزار می کنند و بر طبل دشمنی با مواضع انقلاب اسلامی می کوبند، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با نگارش نامه ای که خواسته یا ناخواسته در حمایت از منافقین است، دل دشمن را شاد کند.

شوهانی ابراز داشت: شهید مطهری و بسیاری از شخصیت های سیاسی کشورمان با توطئه ها و ترورهای گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند و ظلم های این گروهک تروریستی هرگز از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در داخل کشور بین گروه های مختلف سیاسی، اخلاف و رقابت وجود دارد اما نباید منافقین را وارد بازی های سیاسی کرد چرا که این گروه تروریستی، جایگاهی نزد ملت ما ندارند و ذهنیت همه مردم نسبت به آنها منفی است.

شوهانی در پایان خاطر نشان کرد: نامه نگاری اخیر علی مطهری به پورمحمدی وزیر دادگستری در خصوص شفاف سازی پرونده اعدام منافقین در سال 67 واقعا جای تعجب و سوال دارد و این کار به دور از شان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار