حجت الاسلام عبادی در گفت و گو با «بسیج»:

تحریم نهادهای داخلی، خیانت به کشور است/ لزوم استیضاح وزیر اقتصاد به علت امضای توافق باFATF

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان گفت: این اقدام نوعی خیانت به کشور است و بانک سپه نیز به خاطر این اقدام باید مجازات شود، مگر بانک سپاه در بلوک غرب محسوب می‎شود که دست به تحریم سپاه می‎زند؟
کد خبر: ۸۷۳۹۰۳۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸
حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به عدم همکاری بانک سپه با قرارگاه خاتم الانبیاء به خاطر قرار داشتن این نهاد در لیست تحریم تصریح کرد: این اقدام نوعی خیانت به کشور است و بانک سپه نیز به خاطر این اقدام باید مجازات شود، مگر بانک سپاه در بلوک غرب محسوب می‎شود که دست به تحریم سپاه می‎زند؟

عبادی در ادامه این مطلب بیان کرد: چنین اقدام بانک‎های داخل کشور که به واسطه قرارداد جدید بانکیFATF که وزیر اقتصاد امضا کرده و برخی نیز می‎گویند آقای سیف نیز در سوئیس این قرارداد را امضا کرده؛ یقینا خود تحریمی و در عمل قرار دادن قابلیت‎های نظام در برابر نظام است؛ سپاه برای تمامی ملت ایران است و اگر الان کارخانه‎ای نیز وجود دارد که در حال کار است در سایه امنیتی می‎باشد که سپاه و نیروهای مسلح ایجاد کرده است.

وی در خصوص وظیفه نمایندگان در قبال این اقدام صورت گرفته نیز عنوان کرد: استیضاح وزیر اقتصاد به علت چنین اقدامی امری ضروری و لازم است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در خاتمه تاکید کرد: با این خودشیرینی‎ها برای غربی‎ها وخودباختگی و خود کم بینی در برابر غرب یقینا مقتدر نخواهیم شد و جز ضعف برای کشور و نظام سیاسی ما چیزی دیگری به ارمغان نخواهد آورد، حتی غربی‏‎ها را هم راضی نخواهد کرد، چراکه آنها هدف  بالاتری از این می‎خواهند و آن هم نابودی همه ارزش‎های این انقلاب؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی این کشور است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار