حمیدرضا
در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر/
حجت الاسلام عباسی گفت: انحراف و اعتدال دو جریان شاخص سیاسی در کشور است.
کد خبر: ۸۷۳۸۶۷۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام محمدرضا عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر و معرفی رده های موفق تر سال 94 سپاه ایلام؛ دو جریان انحراف و اعتدال را دو جریان سیاسی شاخص در کشور مطرح کرد و گفت: در چهار سال دوم ریاست جمهوری دولت قبل عقایدی و مطرح شد که با عقاید شیعه همخوانی نداشت.

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: تمرد از دستورات ولی امر که جانشین امام عصر(عج) است یعنی انحراف و شاخصه این تمرد خانه نشینی 12 روزه احمدی نژاد بود.

وی عنوان کرد: انحراف در اعتدال به معنی اعتقاد به سکولاریسم و غرب گرایی که اعتقاد به جدا بودن اندیشه سیاسی از اندیشه های دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام اظهار کرد: این حرکت از سوی دولت قبل جهش به طرف آمریکا و اعتقاد به دوست بودن مردم اسرائیل با ایران مواردیست که باید نقد کرد.

وی با اشاره به اینکه جای تامل دارد که رئیس جمهوری اول خود را سپر بلای رهبری بداند و بعد بر اثر القای نفوذ دشمن منحرف می شود؛ اذعان کرد: ریچاردفری بنیان گذار اندیشه مکتب ایران یا همان اعتقاد به اندیشه زرتشتی گری که نقطه مقابل اسلام است و دولت از او حمایت کرد.

حجت الاسلام محمدرضا عباسی تصریح کرد: ورود به حوزه اختیارات مقام معظم رهبری از مشکلات دیگر این دو جریان است و رئیس جمهوری یعنی ریاست بر قوه مجریه نظریه پرداز نیست که گفتگوی تمدن ها را مطرح کند.

مسئول دفتر نمایندگی بیان داشت: بکارگیری افراد فاقد صلاحیت که نباید در چنین جای باشند و در همین دولت فعلی که چندین نفر در فتنه 88 زندانی شدند اکنون دارای سمت های دولتی هستند.

وی افزود: بحثی که امروز مطرح می شود استقلال است بعضی ها به این باورند که آمریکا کدخدایی دنیاست و استقلال در معنا ندارد.

حجت الاسلام عباسی در آخر گفت: علم الهدی امام جمعه مشهد وقتی به کنسرت ها و حواشی رقص افراد بی دغدغه و ثروتمند جامعه مشهد مقدس تذکر می دهد، طلبه ای برای کسب رای جلب نظر مرد سخنان این مجتهد را تکذیب می کند.


ارسال نظرات