مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

از دست اندرکاران هفته دولت با همت بسیج کارمندان سپاه سلمان استان تجلیل شد

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 131 شهید کارمند از افتخارات دفاع مقدس برای بسیج کارمندان استان است
کد خبر: ۸۷۳۷۹۲۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
  به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوپستان ،مراسم تجلیل از دست اندرکاران هفته دولت در سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان برگزارشد ،در این مراسم سرهنگ پاسدار مسعود پناهی با اشاره به جایگاه بلند  ,و ارزشمند شهداءاز شهداءبه عنوان ذخایر انقلاب نام بردوگفت:کارمندان باید در راستای انجام رسالتهای خود شهداء را به عنوان الگو سر لوحه کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به این مطلب که امروزه دشمنان تمام توان وسرمایه خود را بر از بین بردن ارزشها واعتقادات نسل جوان قرار داده تا با ایجاد فاصله بین نسل جوان وآینده ساز انقلاب از فرهنگ ایثاروشهادت راحت تر به اهداف شوم خود دست یابد افزود:کارمندان بسیجی باید آگاه باشند وبا معنویت افزایی وبصیرت بخشی در برخورد با ارباب رجوعان آگاه سازی را به نسل جوان منتقل کنند.
وی بیان کرد :اگر شهداءکارمند روحیه ی استکبار ستیزی را نداشتند دشمن قدرت رویا رویای وبرخوردبا آنهارا نداشت.
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان تصرح کر: کارمندان در جامعه امروزی باید به عنوان مسئولین برای خدمت رسانی به مردم در ارائه فعالیت های جهادی بر گرفته از شعائر انقلاب اسلامی گام بردارند.
وی بیان کرد:رسالت ما در بسیج کارمندان مبارزه با مفاسد اداری است، ودر راستای تشکیل پایگاههای مقاومت بسیج واجرای برنامه های فرهنگی فرمانده هان موظفند در راستای این مهم گام بردارند .
مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 220 هزار شهید در جبهه های حق علیه باطل با ایثار وگذشت جان خود را در طیق اخلاص نهاده که از این تعداد 21هزار شهید از حوزه بسیج کارمندان کشور بوده واز این تعداد 131 شهید کارمنداز استان سیستان وبلوچستان  برای حفظ ارزشهای انقلاب وحراست وپاسداری از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کرده اند.

سرهنگ پناهی با اشاره به این نکته که  امروز قشر کارمند نقش موثری در خنثی کردن توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان دارندافزود: هم‌اکنون در همه دستگاهای اداری استان پایگاه مقاومت بسیج وجود دارد که در طول سال برنامه‌های مختلفی با موضوع بصیرت‌افزایی درآنها اجرا می‌شود.
 وی با اشاره به اینکه روشنگری و معنویت‌افزایی از جمله اهداف این پایگاهها می‌باشد، تصریح کرد: فرمانده‌هان پایگاها باید روحیه بسیجی داشته و با رصد فعالیتهای خود از ارزشهای شهدا پاسداری کنند.
وی خاطرنشان کرد:  نسل جوان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری پاسخی محکم به تهدیدات دشمنان داده است.
گفتنی است در پایان از تعداد 12نفر از دست اندرکاران هفته دولت تجلیل وقدردانی شد

ارسال نظرات