فرمانده سایبری ستاد کل نیروهای مسلح:

منشاء قدرت جمهوری اسلامی فرهنگ شهادت است

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قدرت آمریکا کاملا" متکی بر تکنولوژی و فناوری است گفت: چیزی که منشاء قدرت جمهوری اسلامی است فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۸۷۳۷۸۱۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
  به گزارش خبرگزاری بسیج سردار بهروز اثباتی در یادواره سردار شهید قلی‌پور و 198 شهید کربلای 2 در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه 30 سال پیش در چنین روزی شهید قلی‌پور و یارانش حماسه ای آفریدند که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن فرمودند" این خود جنس عمل شهدای کربلای 2  کربلای دیگری بود "  اظهار داشت: اکنون راه این شهدا را خانواده ایشان، مسئولان و سربازان این شهید ادامه می‌دهند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تا دنیا باقی است نام شهدا در تاریخ می‌درخشد افزود: هنگامی‌که به صحنه‌های منطقه‌ای نگاه می‌کنیم که دشمن نام آن را خاورمیانه نامگذاری کرده است به‌راحتی نمی‌توانیم بگوییم چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ترکیه رفتار متناقضی دیده می‌شود و حتی بهترین تحلیلگران منطقه آسیا نمی‌دانند چه اتفاقی در آن رخ می‌دهد مطرح کرد: هیچکس نمی‌تواند پیش بینی کند عملکرد کشور خودفروخته عربستان یا رژیم صهیونیستی یا امارات در این صحنه‌ها چیست و چه کسی برای چه هدفی می‌جنگد.

سردار اثباتی با بیان اینکه به هیچ وجه مشخص نیست که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و این بحث به چه چیزی ختم می‌شود تصریح کرد: اتفاقی که امروز در سطح دنیا و غرب آسیا می‌گذرد نتیجه انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: حرکتی که انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و مردم آغاز کرد تمامی محاسبات دنیا را بر هم زد و دنیایی را که به سمت شوروی و آمریکا حرکت می‌کرد از هم پاشید.

وی با اشاره به اینکه جناح مقاومت، ارتجاع لیبرالیسم و غربگرا و صهیونیسم در منطقه در حال جنگیدن هستند اظهار داشت: اساس درگیری و حضور غرب در منطقه برای قدرت است و در این عرصه هر کشوری به اندازه قدرت خود سخن می‌گوید.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خود قدرت مهم نیست بلکه منشاء و مبداء آن مهم است مطرح کرد: امروزه عربستان خود را قدرتمند می‌داند اما منشاء قدرت عربستان فقط پول است.

سردار اثباتی با اشاره به اینکه عربستان سیاست چک و پول را در پیش گرفته و آدم، سلاح، سیاست، تبلیغات و رسانه خریداری می‌کند گفت: عربستان رؤسای مجامع جهانی را نیز با پول می‌خرد و هیچ ابایی از اعلام آن ندارد و آن را رسما" اعلام می‌کند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه روسیه بر مبنای جغرافیا می‌جنگند و حتی فروپاشی آن نیز بر اساس جغرافیا بوده است تصریح کرد: در حال حاضر نیز روس‌ها بر اساس ژئوپلیتیک رزم، عمل می‌کنند.

سردار اثباتی با تاکید بر اینکه آمریکا قدرتی کاملا" بر اساس تکنولوژی و فن‌آوری دارد اظهار کرد: امروزه ادعای آمریکا بر این است که در محیط مجازی به‌خوبی کار می‌کند و اعضای زیادی را جذب کرده است.

وی با بیان اینکه دعواهای کلینتون و ترامپ بر این اساس است که ایران چه می‌شود و در رابطه با ایران چگونه باید عمل کنیم اعلام کرد: تمامی راه حل‌های آمریکا در دل تکنولوژی نهفته است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ایران دارای اقتصاد خوبی نیست خاطرنشان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) منشا قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی شهید است.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی در تداوم حضور شهید در تاریخ مقاومت است گفت: در 30 سال گذشته در جنگ منطقه‌ای در کوه‌های سر به فلک کشیده، یک تیپ به همراه چند گردان عملیات می‌کردند و اکنون با گذشت 30 سال این جمعیت بابصیرت در این مکان جمع می‌شوند و این مشکلی است که غرب قادر به حل کردن آن نیست.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه اکنون حلب همان حاج عمران است و شهادت جغرافیا ندارد گفت: شهید زنده است و از بین نرفته و ما هر شب با شهدا زندگی می‌کنیم و شهدا به کسانی که با آنان همراه بوده‌اند همواره بشارت می‌دهند.

سردار اثباتی با تاکید بر اینکه صحنه 1400 سال پیش هنوز در فرهنگ ما زنده است و امروز هر مادر شهید با دیدن جنازه فرزند شهید خود می‌گوید فدای سر حسین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) افزود: فرهنگ شهادت همیشه قدرت آفرین است و امروز منشاء قدرت انقلاب اسلامی شهدا هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار