نماینده مردم پاوه در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم صفر است/ فقط در تلویزیون خبر اجرایی شدن طرح سلامت را می‎دهند/مردم ناراضی اند

نادری گفت: دولت فقط حرف هایی می زند که به قد و قامتش نمی ارزد؛ نقاط محروم کشور واقعاً محرومند، در بعضی از روستاها شبکه بهداشت نداریم.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۱۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق دور افتاده و محروم کشور اظهار داشت: متأسفانه در طرح نظام سلامت هر چه پول بود را خرج بزرگ کردن بیمارستان ها اما بدون تجهیزات کردند.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشت و درمانی مخصوصاً در مناطقی که دور افتاده و محرومند باید رایگان باشد؛ در حال حاضر ما در شهرستان خودمان ما هیچ بیمارستانی نداریم؛ این شهرستان 50 هزار نفر جمعیت دارد اما بیمارستان و یک متخصص ندارد؛ اینها فقط برای احداث بیمارستان ها در کلانشهرها شعار های دهان پر کن می دهند؛ در طرح نظام سلامت ریخت و پاش هایی کرده اند و یک کارانه های عجیبی وجود داشت؛ بعضی از پزشکان هستند که کارانه آنها حدأقل 30 تا 50 میلیون تومان است و این از حقوق نجومی خیلی بدتر است.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت فقط حرف هایی می زند که به قد و قامتش هم نمی ارزد؛ نقاط محروم کشور واقعاً محرومند، در بعضی از روستاها شبکه بهداشت نداریم و امکانات بهداشت و درمان در حد صفر هست مردم از این محرومیت رنج می برند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آیا مسئولان تا به الان به وضعیت بهداشت و درمان مناطق محروم توجهی داشته اند؟ آیا هیچ رسیدگی شده است و یا اینکه فقط در حد استان ها و چند شهرستان ها در تلویزیون خبری می دهند و می گویند ما در حال اجرایی کردن طرح تحول سلامت هستیم در صورتی که اینگونه نیست و وضعیت در حالت خلاص است.

نادری در خاتمه گفت: مشکلات بهداشت و درمان در روستاها و مناطق محروم بسیار زیاد است و مردم گرفتار شده اند؛ در بعضی از روستاها مردم از زندگی اولیه و امکانات بهداشتی محرومند و در کل باید گفت که رسیدگی خاصی به این مسائل نشده و در حدی است که نارضایتی آنها را به وجود آورده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار