خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

برجام فرصتی برای تجربه دوباره بدخواهی امریکا بود

امام جمعه اقبالیه با اشاره به شیطنت و بدعهدی های آمریکا برجام را تیر خلاص روشن شدن بد خواهی و بدعهدی آمریکا دانست.
کد خبر: ۸۷۳۷۵۰۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، دو مسئله حقوق های نجومی و پاسخ درست به بدعهدی های آمریکا در موضوع برجام که در بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب به آنها پرداخته شد، مورد بررسی قرار داد.

فاطمیان اظهار کرد: آنچه مسلم است و برای مردم با بصیرت روشن شده نظر منتقدانه رهبر نسبت به مذاکرات هسته ای است چرا که ایشان آمریکا را بد عهد معرفی کردند.

وی ادامه داد: اینکه می‌بینیم ایشان اجازه دادند مذاکرات تا پایان به کار خود ادامه دهد تنها به این علت بود که آنان که تصور می کنند نفعی در دوستی با آمریکا هست از خواب غفلت خود بیدار شوند حال آنکه آمرکا با شیطنت های خود و با لبخند رو در رو و خنجری که از پشت در دست دارد با ایران وارد مذاکره شد و هنوز هم همین رویه را ادامه می دهد.

امام جمعه اقبالیه تاکید کرد: امروز که مسلم و واضح است که آمریکا بدعهد بوده و قصد دارد به همین رویه هم ادامه دهد و دولت باید صادقانه با مردم سخن بگوید و واقعیات را همان طور که هستند برای مردم تشریح نماید.

وی افزود: کلید حل مشکلات داخلی را باید در همین کشور جست و جو کرد، ما همواره روی پای خود ایستاده ایم و مشکلات را با اتکاء به نفس حل کرده ایم، امروز هم که بحران اقتصادی داریم راه حل آن در در رابطه با خارج که با دامن زدن به اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد در داخل کشور می باشد.

فاطمیان یادآور شد: برای عمل به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم که مدیران جهادی با اندیشه جهادی در این موضوع وارد شوند و با مقاومت در برابر مشکلات به رشد کشور کمک کنند، این مسئله (روحیه و مدیریت جهادی) باید در کل کشور نهادینه شود تا کمکم مشکلات را از میان برداشت.

چرا پس از 4 ماه مجرمی وجود ندارد؟

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه این گفت وگو با اشاره به مسئله حقوق های نجومی گفت: جای تاسف است از دولتمردانی که ادعای صداقت دارند و 4 ماه پس از برملا شدن فیش های حقوقی نجومی هنوز هیچ مجرمی را به قوه قضائیه معرفی نکرده اند.

وی ادامه داد: با اینکه برخی از این پرونده ها به سال 92 و 93 بازمی‌گردد و اخیرا رسانه ای شده هنوز قوه مجریه فردی را به عنوان خاطی معرفی ننموده اند.

فاطمیان یادآور شد: در مقام سخن خیلی حرف ها زده شده و صاحبان این فیش ها غارتگر بیت المال و یا خائن نامیده شده اند ولی در عمل هیچ برحوردی با این افراد صورت نگرفته  لازم است که این افراد به قوه قضائیه معرفی و اموال حرام آنها به بیت المال بازگرد.

امام جمعه اقبالیه تبیین کرد: مردم خواستار ورود با قدرت قوه قضائیه در این موضوع و برقراری عدالت هستند و تا آخر این ماجرا برای تحقق حق نیز ایستاده اند جرا که به اعتماد آنها ضربه وارد شده و مهمترین سرمایه نظام هم همین مردم و همراهی و اعتماد آنها می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد: مردم ما همواره در برابر دشمن و تهدیدات خارجی و داخلی نسبت به انقلاب و آرمان های کشور استاده اند و دمی عقب نیامده اند لذا حد اقل برای احترام به آنها باید به صورت جدی به این مسئله رسیدگی شود.

وی افزود: اگر روزی مردم به مسائل کشور بی تفاوت شوند زنگ خطر به صدا در آمده و باید دقت بیشتری در رفتار با جامعه صورت گیرد، اعتماد مردم و همراهی آنها مهمترین سرمایه ایران و هر کشوری می‌باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار