خبرهای داغ:
وزارت دفاع آمریکا:

رویارویی نیروی دریایی آمریکا و ایران دو برابر شده است

شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی نوشت: توافق هسته ای با دولت آمریکا و قدرتهای جهانی هیچ تغییری در سیاستهای کلان ایران که همانا رویارویی محکم با سلطه جویی دولت آمریکا است، نداشته است.
کد خبر: ۸۷۳۶۸۶۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی نوشت توافق هسته ای هیچ تغییری در سیاستهای کلان ایران که همانا رویارویی محکم با سلطه جویی دولت آمریکا است نداشته است.

فاکس نیوز به نقل از گفته های مقامات وزارت دفاع آمریکا نوشت: تنشهای میان ایران و آمریکا در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

یکی از مقام ارشد وزارت دفاع که نخواست نامش فاش شود در مصاحبه ای گفته است تعداد درگیریها بین نیروی دریایی ایران و ناوهای آمریکایی در نیمه اول سال 2016 در مقایسه با سال گذشته دوبرابر شده است.

وی تصریح کرد که تعداد رویارویی نیروی دریایی ایران با ناوگان دریایی آمریکا در نیمه اول 2016 نوزده مورد بوده درحالی که این رقم درسال 2015 ده مورد گزارش شده است.

براساس گزارش فاکس نیوز، این افزایش تنش در سطح نظامی و دریایی بین دو کشور در حالی است که بین دو طرف توافق هسته ای برقرار شده و در ماه ژانویه آمریکا 1.7 میلیارد دلار به ایران پرداخته است که نشانی از پایبندی دوطرف به این توافق است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها