عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آقای آخوندی شیرینی خانه‌دار شدن را به تلخی مبدل کرد

حمید بنایی با بیان اینکه آقای آخوندی شیرینی خانه دار شدن را به تلخی مبدل کرد افزود: دولت باید همت کند و پروژه عظیم مسکن مهر را در فرصت ممکنه جمع بندی کرده و به نتیجه قطعی برساند.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۴۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

 حمید بنایی نماینده مردم گناباد و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات اخیر آقای آخوندی مبنی بر اینکه مسکن مغایرت با حرمت انسانی دارد وزیر مسکن به جای اینکه مطالبات مردمی را پاسخگویی کنند هتک حرمت پیاپی به مسکن مهری‌ها دارند اظهار داشت: مسکن مهر آن قدر هم که دولت یازدهم بد تلقی می‌کند بد نیست؛ بلاخره هر پروژه‌ای دارای ضعف و نواقصی است .

وی با بیان اینکه آقای آخوندی شیرینی خانه دار شدن را به تلخی مبدل کرد افزود: دولت باید همت کند و قول به تکمیل مسکن مهر را بدهد و باید پروژه عظیم مسکن مهر را در فرصت ممکنه جمع بندی کرده و به نتیجه قطعی برساند؛ مسکن مهر با نیت خیر خانه دار کردن جمع کثیری از مردم آغاز گردید و حرف‌هایی که با مضامین بی ارزشی و بی احترامی به مسکن مهری‌ها تلقی شود شیرینی خانه دار شدن  مردم را به تلخی می‌کشاند.

 بنایی بیان داشت: دولت یازدهم متعهد به تکمیل مسکن مهر شود؛ مسکن مهر در سطح وسیعی انجام شد می‌توانست با کارشناسی و مدیریت بهتری انجام شود و در مکان‌های بهتری جانمایی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خاتمه افزود: بسیاری از پروژههای مسکن متوقف شده است و در بسیاری از شهرهای کشورمان زمان تحویل مسکن مهر به تعویق انداخته شده و وزارت مسکن تدبیری بیندیشد.

ارسال نظرات