عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درگفتگو با «بسیج»:

آقای نعمت‌زاده، توانمندی داخلی را زیر سوال نبرید

محسن بیگلری با بیان اینکه آقای نعمت‌زاده مهندسان ایرانی را زیر سوال برد گفت: از آقای نعمت‌زاده توقع نداریم که توانمندی داخلی را نادیده بگیرند.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۰۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

محسن بیگلری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درگفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکید مجدد آقای نعمت‌زاده بر وارد کردن متخصص خارجی در هفته دولت علی رغم توانمندی داخلی و مغایرت با اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این سوال را  از خود آقای نعمت‌زاده  پرسیده شود.

وی با بیان اینکه آقای نعمت‌زاده مهندسان ایرانی را زیر سوال برد افزود:  اعتقاد من خلاف نظر آقای نعمت‌زاده است از آنجایی که اقتصاد کشورمان در بخش اجرایی از توانمندی خوبی بهره مند است و دانشگاه‌هایی همچون خواجه نصیر، صنعتی شریف، علم و صنعت هر ساله کارشناسان صنعتی متخصص و متعهدی را به جامعه تحویل می‌دهد لذا با بهره‌مندی از توانمندی داخلی می‌تواند موجب توسعه صنعتی شود بدون متخصصان خارجی .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه بیان داشت:  کشورمان با دارا بودن نیروهای مجرب فنی بهتریت مهندسان و تکنسین‌ها و کارگران صنعتی را در خود جای داده است و این فقط مربوط به داخل کشورمان نمی‌شود بلکه درخشش جهانی دارند و نه تنها برای صنعت ایرانی بلکه جهانی حرف‌های بسیاری برای مطرح کردن دارند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: انتظاراتی که جامعه صنعتی  از آقای نعمت‌زاده دارند این است که نسبت به نظرات ارائه شده تحقیق کنند و توقع نداریم از آقای نعمت‌زاده که توانمندی داخلی را نادیده بگیرند.

ارسال نظرات