مسئول بسیج کارمندان استان گیلان:

دشمنان به دنبال القاء ناکارآمدی حاکمیت دینی اند

مسئول بسیج کارمندان استان گیلان با اشاره به اینکه کارمندان باید هوشیار باشند، و از نقشه ها و توطئه ها دشمنان غافل نباشند گفت: دستگاه های اداری را حفظ کنند و از اتهامات به کارمندان مبراء سازند.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۸۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حسن حبیبی در جمع اعضای بسیج کارمندان با بیان اینکه  نهضت حضرت امام (ره) بر پایه احیاء و اجرای تعالیم هستی بخش اسلام بود اظهار کرد: حکومت اسلامی، آن حکومتی است که هم معنویت انسان ها را بالا می برد و هم در جوامع بشری، عدالت و امنیت را توسعه می دهد و رفاه قشرهای مختلف مردم را تأمین می کند. کارکردن برای چنین نظامی بسیار با ارزش است.

 وی با تاکید بر اینکه محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی، محیط کار برای اسلام و مسلمین است افزود: ماهیت کار برای کارمند، خدمت است.

مسئول بسیج کارمندان استان گیلان تصریح کرد: موقعیت امروز نظام اسلامی، یک موقعیت ویژه با هدف های بزرگ و با کارهایی برجسته ملت ایران به کمک پروردگار و رهبری حضرت امام (ره) منویات مقام معظم رهبری این رشد و آگاهی و بینایی را پیدا کرد که در مقابل استکبار باید ایستاد و با مقاومت راه خود را ادامه می دهد به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی است.

حبیبی یادآور شد: کارمندان باید در محیط کار، سعی کنند از همه توان و استعداد و ابتکار خودشان استفاده نمایند.

وی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باید از همه قدرت فکری و عملی خودشان در محیط کار استفاده کنند و نگذارند ساعتی از ساعات کارشان به بطالت یا به کم کاری بگذرد.

مسئول بسیج کارمندان استان گیلان با بیان اینکه اگر همه آحادی که امروز در دستگاه های دولتی مشمول کارند، از ابتکار و نیرو و اخلاص و توانایی های فکری و روحی خوشان استفاده کنند، کار دولت شتابان تر و بهتر و پیشرفت ها بیشتر خواهد شد افزود: همه کارمندان در هر سطحی می توانند دلسوزانه و با ابتکار و دقت، کار خود را انجام دهند و بازده کار را مضاعف کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه کارمندان باید هوشیار باشند، و از نقشه ها و توطئه ها دشمنان غافل نباشند گفت: دستگاه های اداری را حفظ کنند و از اتهامات به کارمندان مبراء سازند.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه رییس جمهور مورخه 28/3/1371 شماره 1903/71/م به کلیه شرکت ها و موسساتی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کند گفت: براساس این بخشنامه تشکیل و تقویت پایگاه های مقاومت بسیج اداری ابلاغ شد.

مسئول بسیج کارمندان استان گیلان ادامه داد: در اواخر سال 1388 بسیج کارمندان بصورت سازمان مستقل تحت عنوان (سازمان بسیج کارمندان) وارد مرحله جدیدی از فعالیت های خود در ادارات، نهادها و سازمان ها و بانک ها شد که برگرفته از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

حبیبی جذب کارکنان دستگاه های مذکور به منظور تشکیل ارتش ده ها میلیونی، آموزش عمومی نظامی، عقیدتی و بصیرتی کارکنان بسیجی ادارای، سازمان نیروهای بسیجی ادارات و ایجاد آمادگی در آنان برای مقاومت مردمی، دفاع از کوی و برزن، تأسیسات و انجام فعالیت های امداد، اجتماعی، عمران و خدماتی، عضویت در شورای مسئولین و مدیران دستگاه های مربوطه و همکاری با نیروی انتظامی در برقراری نظم و حاکمیت قانون در مواقع لزوم بنا به دستور، احیا امر به معروف و نهی از منکر، کار مردم با دلسوزی، بدون منت و تحقیر و توقع و توأم با احترام و تکریم انجام دادن، بالا بردن سطح بینش ، آگاهی و بصیرت بسیجیان در ادارات از طریق ایجاد فضاهای فرهنگی و تشکیل جلسات،نشست های بصیرتی ، مسابقات علمی فرهنگی، امیدوار کردن مردم به نظام چرا که هر که بخواهد مردم را نامید کند به این ملت و خون شهداء خیانت کرده است را از اهداف بسیج کارمندان دانست.

وی هوشیار کردن مردم و کارمندان در برابر توطئه های مأیوس کننده دشمنان، اتکا و توکل به خدا و اینکه ما میتوانیم را نهادینه کنیم، ایجاد انسجام و وحدت کلمه و نترسیدن از دشمنان،اهمیت دادن به  عمل صحیح و اتقان در عمل و سها انگاری نداشتن در امور محوله،کار و مسئولیت امانتی در در دست ماست و باید با تمام وجود و توان در خدمت مسئولیت باشیم، حذف دین از اهداف رژیم پهلوی بود در نظام مقدس جمهوری اسلامی کارمندان ادارت ما باید به سمتی حرکت کنند که به نمونه های تقوا، پرهیزکاری و ورع تبدیل شود را از دیگر اهداف این سازمان عنوان کرد.

حبیبی در پایان فرهنگ خدمتگزاری برای آحاد مردم را یک نعمت الهی خواند و گفت: باید این موهبت را در جامعه نهادینه کنیم.   

ارسال نظرات