یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

آقای زنگنه! به جای «بگم بگم» بدون واهمه حقایق را بگویید/وزیر نفت می‌ترسد

محمود کریمی بیرانوند با بیان اینکه تهدید به افشاگری راز نهفته قراردادهای جدید نفتی را رسوا می‌کند افزود: وزیر نفت،چرا منتقدان حرفی را بگویند شما هم می‌گویید لذا بگم بگم نکنید و بدون ترس بگویید.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۱۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

 محمود کریمی بیرانوند اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه ابهامات قراردادهای جدید نفتی رفع نشد و تهدید به افشاگری منتقدان از سوی وزیر داغ شداظهار داشت: اولین مساله ای که در مورد افشاگری باید از آقای زنگنه پرسید و سوالی منطقی است این است که مگر فاجعه قراردادهای تا چه حد عمیق و خسارت‌بار است که شما  تهدید به افشا گری می‌کنید؟!

وی با بیان اینکه تهدید به افشاگری راز نهفته قراردادهای جدید نفتی را رسوا می‌کند افزود: وزیر محترم نفت، چه خطایی در مورد قراردادهای جدید نفتی کردید که بیان می‌کنید اگر منتقدان حرفی را بگویند شما هم می‌گویید لذا بگم بگم نکنید و بدون ترس بگویید.

کریمی در ادامه بیان داشت: حرف من در دفاع از منتقدان نیست بلکه واقعیتی است که نشان می‌دهد آقای زنگنه می‌ترسد لذا قصد دارد بقیه را افشا کند و چرا آقای زنگنه منتقدان را می‌ترسانید؛منتقدان مسائل و مشکلاتی دارند همچون اساتید کهنمیاییم می‌ترسند  دولت جرات طرح اشکالات قراردادهای نفتی را گرفته است.

وی در خاتمه افزود: منتقدان قرارداداهای جدید نفتی، برای اینکه منافع ملی دچار خسارت نشود مطالبی را به عنوان تعهد و دلسوزی مطرح کردند نه منافع شخصی که تا این حد تهدید می‌شوند.

ارسال نظرات