به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان در سیستان وبلوچستان برگزارشد

تجلیل از 20 خانواده معظم شهداءبسیجی کارمند

به مناسبت روز قشر بسیج کارمندان از 20 خانواده معظم شهداءبسیجی کارمند در سیستان وبلوچستان تجلیل شد
کد خبر: ۸۷۳۶۱۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

سرهنگ مسعود پناهی در حاشیه مراسم همایش روز قشر بسیج کارمندان در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای همه مدیران و مسئولان فعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان ادارات باید از سیره و روش شهدا الگوبرداری کنند، گفت: خدمت در نظام اسلامی نوعی عبادت است که باید تمامی مدیران و کارمندان بصورت شبانه روزی در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر روی آوردن به اقتصاد مقاومتی و رسیدن به خودکفایی افزود: عمل به فرمایشات رهبر انقلاب دژ مستحکم در مقابله با دشمنان است که امسال نیز با توجه به شعار سال« اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل» همه باید در تلاش باشیم تا اقدام و عمل را واقعا عملی کنیم.

پناهی توجه به تولیدات داخلی، افزایش واحدهای تولیدی، استفاده از کالای تولید داخلی در ادارات در راستای بومی سازی و توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف را از جمله مباحثی عنوان کرد که می تواند زمینه پیشرفت و تعالی در جامعه را به وجود آورد.
وی در ادامه با توجه به آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات استان سیستان وبلوچستان به مناسبت هفته دولت نیز گفت: در این زمینه از 20کارمند نمونه، 15 فرمانده نمونه در پایگاه های مقاومت بسیج و 20 خانواده شهید تجلیل شد.رئیس سازمان بسیج کارمندان استان در ادامه از شهید « محمدرضا قدمی» به عنوان شهید شاخص کشوری یاد کرد وگفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ادارات و دستگاههای اجرایی از کارمندان نمونه خود که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، تقدیر کنند

ارسال نظرات