خبرهای داغ:

مسایقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل

کد خبر: ۸۷۳۶۰۸۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان صبح امروز در پانزدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه گفت: آنچه قرآن از ما خواسته عمل به دستوراتش است و نتیجه آن نیز باید در سطح جامعه و کار دیده شود .

وی خاطر نشان کرد: قرآن منشور منحصر به فرد اسمانی است که در اختیار ما قرار گرفته و منشوریست که اخرین پیام خداوند برای هدایت بشر را توسط اخرین پیامبر خود بر ما نازل نموده است و در پرتو همین قرآن کریم است که انسان به ارامش فکری و روحی دست یافته و از برکات مادی و معنوی حیات برخوردار می گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: قرآن یک برنامه واقیت نگربرای اجرای برنامه های زندگیست و با یک فرهنگ پویا ،سیر زندگی را دگرگون می سازد در نتیجه دور شدن از این چشمه فیض و عزت ، ملتها را گرفتار جمود فکری و عقب ماندگی می نماید لذا حرکت به سمت و سوی کتاب خدا و بکار گیری امورات قرآنی در زندگی اجتماعی و اجرای دستورات الهی باید سرلوحه کارمان باشد.

رعایتی افزود: مهمترین و اساسی ترین درمان برای مداوای دلها قرآن است و در تاریکی های جهل و نادانی ، بهبود دلها از بیماری شرک و گمراهی و پاکسازی از هوی و هوس و تباهی این کتاب خداست و نسخه شفابخشی است که فراسوی جهانیان قرار دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار