آصفری در گفتگو با «بسیج»:

آقای زنگنه! آیا کرسنت و استات اویل یادتان رفته که قراردادهای جدید نفتی را اجرایی می‌کنید؟

محمد حسن آصفری با بیان اینکه منتقدان نفتی کرسنت و استات اویل را به وزیر نفت گوشزد می‌کنند افزود: کرسنت و استات اویل ضربات جبران ناپذیری را به منافع ملی و نظام وارد آورد.
کد خبر: ۸۷۳۵۷۶۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹

محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه وزیر نفت به جای پاسخگویی درباره ابهامات قراردادهای جدید منتقدان را تهدید به افشاگری کرده است اظهار داشت: آقای زنگنه با این اشارات، غلو کرده است عدم شفافیت در قراردادهای نفتی باعث شده است تا بساط  رانت خواری ادامه داشته باشد و کشور دچار خسارت هنگفتی شود.

وی با بیان اینکه منتقدان نفتی کرسنت و استات اویل را به وزیر نفت گوشزد می‌کنند افزود: انتظاراتی که از وزارت نفت بلاخص شخص آقای زنگنه وجود دارد و فقط منحصر به منتقدان قراردادهای جدید نفتی نیست  بلکه با توجه به اینکه پرونده‌های  نفتی خسارت‌باری کشور را دچار تزلزل نموده است را از یاد نبرند؛ کرسنت و استات اویل ضربات جبران ناپذیری را به منافع ملی و نظام وارد آورد. منتقدان به وزیر نفت می گویند که آقای زنگنه! آیا کرسنت و استات اویل یادتان رفته که قراردادهای جدید نفتی را اجرایی می‌کنید؟

آصفری بیان داشت: آنچه که از  شخص آقای زنگنه توقع می‌رود  این است که در زمینه قراردادهای نفتی فقط روال قانونی را در پیش بگیرند تا صدمات کاهش یابد.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: سوء استفاده و آسیب‌های اقتصادی ناشی از این بوده است که قراردادهای نفتی از شفافیت لازم برخوردار نبوده لذا هرچه قراردادها از مجرای قانونی و نظارتی خودش به درستی بگذرد می‌تواند سالم تر و تبعاتی را برای نظام به دنبال نداشته باشد.

ارسال نظرات