صدای آمریکا و ناله های پسابرجامی

مشکل برجام ایرانی ها هستند نه غربی ها!

شبکه ضد انقلاب:بعد از برجام مشکلی از نظر جامعه جهانی وجود ندارد و برای سرمایه‌گذاری در ایران، مشتاق هستند و دیگر مشکل حقوقی و مجازات در این مورد وجود ندارد!
کد خبر: ۸۷۳۵۶۰۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

در دوران مذاکرات هسته ای رسانه های ضد انقلاب همصدا با دولت، کلید حل تمامی مشکلات ایران را به مسئله برجام گره زدند و همواره به دنبال ایجاد فضای وهم آلود ایجاد ارزوهای فزاینده در ایران بودند.

حال با گذر از از برجام این رویه روی دیگری را به خود گرفته است و ضد انقلاب به دنبال ایجاد فضای یاس فضاینده در ایران و حمله به مسائل مربوط به اصل نظام است.

در این راستا کارشناس صدای آمریکا در برنامه سرمایه این شبکه ماهواره ای به تطهیر  غربی ها در اجرای برجام اذعان می کند:

بعد از برجام مشکلی از نظر جامعه جهانی وجود ندارد و برای سرمایه‌گذاری در ایران، مشتاق هستند و دیگر مشکل حقوقی و مجازات در این مورد وجود ندارد، چرا نمی‌شود؟ به خاطر شرایط خاص خود ایران است، یعنی نباید همچنان که از زبان بعضی از دست‌اندرکاران و مدیران و مسوولان سیاسی بلندپایه می‌شنویم این که گویا مثلاً امضاکنندگان غربی برجام به تعهد خود وفادار نبوده‌اند. نه، آنها وفادار هستند و کماکان مشتاقند، منتها سرمایه‌گذار نیازمند شرایط مناسب کسب و کار در درون کشور است و این یک مساله داخلی و ملی است که آن هنوز انجام نشده، چون نشده، تولید نمی‌شود و چون تولید نمی‌شود استخدام نمی‌شود و به خاطر همین است که بیکاری کماکان رقم درشتی در کشور است.


ارسال نظرات