خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

گسترش فرهنگ اسلامی در بازار مهمترین مأموریت بسیج اصناف

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهداف تشکیل بسیج اصناف گفت: گسترش فرهنگ اسلامی در بازار مهمترین مأموریت سازمان بسیج اصناف است.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۸۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمدرضا شکری امروز در جمع بسیجیان که در سالن اجتماعات اتاق اصناف همدان برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت شهید «حاج مهدی عراقی» که به همراه پسرش توسط منافقین ترور شدند، اظهار داشت: این شهید والامقام از بازاریان بود که قبل و بعد از انقلاب در خدمت امام(ره) بود و ایشان را کمک می‌کردند.

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت این شهید والامقام بسیج اصناف در این روز تشکیل شد، با اشاره به اهداف تشکیل بسیج اصناف بیان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی در بازار مهمترین مأموریت سازمان بسیج اصناف است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: احیا و توسعه روابط برادری اسلامی در بازار، ترغیب بر اجرای قوانین اسلامی، تقویت و برجسته کردن اقدامات فرهنگی و ارزشی جامعه اصناف از جمله اهداف بسیج اصناف است.

وی عنوان کرد: توجه به روابط فرهنگی و آشنایی اصناف و بازاریان با فرهنگ‌های مختلف و مسائل فرهنگی از وظایف بسیج اصناف است.

شکری با اشاره به اقدامات اجرایی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش احکام فقه بازار که از سال 90 تاکنون قریب به 3 هزار نفر در سطح استان به صورت 12 ساعته آموزش دیده‌اند از جمله این اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: تلاش برای برگزاری فریضه نماز اول وقت در بازار، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی به همت اتحادیه‌های صنفی، برگزاری یادواره‌های شهدای اصناف، تجلیل از خانواده‌های شهدا، معرفی شهید شاخص قشر شهید «حق‌گویان» در سال 94 در سطح کشور از دیگر فعالیت‌های اجرایی بوده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: همچنین شناسایی و جذب و آموزش سرگروه‌های تربیتی صالحین، آموزش تخصصی صنوف و ارتقاء سطح آمادگی دفاعی بسیجیان اصناف در قالب دوره‌های آموزشی نیز از اقدامات انجام شده است.

*فرماندهان پایگاه‌ها در برابر حکم مسئولیت خود احساس وظیفه کنند

سرهنگ علی‌کرم جعفری فرمانده حوزه بسیج شهدای اصناف همدان نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از حضور فرماندهان و مسئولین اتحادیه‌ها خاطرنشان کرد: فرماندهان پایگاه‌ها در برابر حکم مسئولیتی که دریافت می‌کنند احساس وظیفه داشته باشند و در کارها همراه باشند.

در پایان این مراسم از فرمانده پایگاه مطهره اتحادیه آرایشگران خواهر تجلیل شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات