رئیس سازمان بسیج دانشجویی در زاهدان:

بسیج دانشجویی اندیشه‌های انقلابی را در جامعه ترویج کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در زاهدان گفت: ما باید فهم درستی از انقلاب و اندیشه‌های انقلابی داشته باشیم و بسیج دانشجویی جدی کار کند و این بحث را به همگان برساند
کد خبر: ۸۷۳۴۹۰۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان: داوود گودرزی ظهر امروز در مراسم افتتاح هشتمین دوره استانی طرح ولایت خط امام ویژه دانشجویان بسیجی خواهر و برادر که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: هشتمین دوره  استانی طرح ولایت خط امام ویژه دانشجویان بسیجی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت تدریجی و مستمر است که هیچ پایانی ندارد، ما مدام در حال انقلاب کردن هستیم، جریانهای غیرانقلابی مانع پیشرفت انقلاب شده و با ضربه زدن به انقلاب سبب می‌شود اسلام به اهداف خود دست نیابد.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک جریان انقلابی است، تصریح کرد: دفاع از انقلاب پیش‌برنده اهداف نظام است و ما باید فهم درستی از انقلاب و اندیشه‌های انقلابی داشته باشیم و بسیج دانشجویی جدی کار کند و این بحث را به همگان برساند.
گودرزی گفت: این انتظار از بسیج دانشجویی در راستای‌‌ همان انتظاری است که بر دوش سپاه و بسیج گذاشته شده است و این مهم چیزی جز وظیفهٔ سنگین محافظت از انقلاب و به پیش بردن اهدافش نیست.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره را آشنایی نسل جوان با شاخص هویتی جریان انقلابی کشور و آشنایی با دیدگاه مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه آینده کشور است.
گودرزی با اشاره به اینکه  در تابستان امسال 14 هزار دانشجوی بسیجی سراسر کشور در دوره خط امام بسیج دانشجویی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در این دوره دانشجویان با موضوعات سیاسی روز، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم فرهنگی و سیاسی آشنا می‌شوند.
وی گفت: اهمیت جایگاه بسیج دانشجویی به واسطه نقشی است که می‌تواند در جامعه ایفا نماید از بسیج دانشجویی انتظار است در حفظ و دفاع از انقلاب بیشتر از سایر تشکل‌ها و اقشار نقش‌آفرین باشد

ارسال نظرات