وزیر ارشاد:

در دولت دهم یک وزیر ما را به اروپا راه نمی دادند

وزیر ارشاد گفت: در دوران دولت قبل، یک وزیر ما را به اروپا راه نمی دادند و با تحریم بانکی ما نمی توانستیم، یک دلار را جابجا کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۶۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، علی جنتی در مراسم افتتاحِ همزمان گازرسانی به 200 روستای استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: یاد امام شهدا و شهدای خطه گیلان را گرامی می داریم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه دولت ها این است که امنیت و رفاه را تامین کنند، اعلام کرد: دولت با شرایطِ تحریم برسرکار آمد و مشکلات زیادی داشت و اگر شرایط تحریم ها ادامه پیدا می کرد ما شرایط عراق پیش ازصدام را پیدا می کردیم.

وزیر ارشاد افزود: در دوران دولت قبل، یک وزیر ما را به اروپا راه نمی دادند و با تحریم بانکی ما نمی توانستیم، یک دلار را جابجا کنیم.

جنتی گفت: با مذاکرات هسته ای به دستاوردهایی رسیدیم که به قول رئیس جمهور فکر نمی کردیم که این توافقات حاصل شود.

وزیر ارشاد با بیان اینکه بسیاری ازکارخانجات داخلی که با رکود مواجه بودند، درحال رونق هستند خاطرنشان کرد: شرایط بی ثبات اقتصادی در دولت قبلی وجود داشت اما الان آن شرایط را نداریم.

جنتی تصریح کرد: اگر بخواهیم نرخ 11 درصدی بیکاری را ثابت نگه داریم، باید  700 هزار شغل ایجاد کنیم.

وی با اشاره به ناامنی درکشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی به واسطه تجاوز داعشی ها افزود: در ایران ما امنیت داریم و برخی از نقشه های تروریست ها، توسط نیروهای اطلاعاتی خنثی شده است.

وزیر ارشاد گفت: گیلان دارای ستارگان و شخصیت های فرهیخته است و افتخار بزرگی برای همه مدیران است که در جمهوری اسلامی به مردم خدمت می کنند.

جنتی ابراز کرد: در بسیاری از طرح های گیلان بخش خصوصی حضور خوبی دارد.

ارسال نظرات