نخبه بسیجی استان فارس در گفتگو با «بسیج»:

ادعای دولت مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی نمادین است

علی رضایی گفت: دولت در بحث اقتصاد مقاومتی حرکات نمادین و شعارگونه دارد، دولت باید به میدان عمل وارد شود حمایت از تولیدات داخلی و پوشاک داخلی نیازمند به حمایت‌های واقعی دولتی دارد .
کد خبر: ۸۷۳۴۶۲۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

علی رضایی یکی از نخبگان عشایری استان فارس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به رکود بازارهای داخلی اظهار داشت: تولیدات ملی و پوشاک داخلی نیازمند حمایت‌های واقعی دارد.

وی با بیان اینکه دولت با تولیدکنندگان پوشاک قرارداد برای پوشاک مدارس ببندد افزود: در کشورمان قریب به 20 میلیون نفر جمعیت دانش آموزی داریم که با شروع مدارس، فرم مدارس مورد نیاز است ذدولت می‌تواند تولیدکنندگان داخلی را شناسایی کرده و تفاهم نامه‎هایی را ببندد.

رضایی بیان داشت: دولت در بحث اقتصاد مقاومتی حرکات نمادین و شعارگونه دارد، دولت باید به میدان عمل وارد شود، پوشاک مدارس از تولیدکنندگان پارچه داخلی باشد، طراحان داخلی را بکار گیرند و دوخت را به تولیدکنندگان داخلی ارائه دهند، در یکی از مناطق شیراز حداقل 81 هزار دانش آموز و 5 هزار معلم وجود دارد که دولت می‌تواند پوشاک این افراد را کارگاه‌های تولیدی واگذار کند و بسیاری از واحدهای تولیدی که با ظرفیت کمتر فعالیت می‌کنند را فعال نماید.

ارسال نظرات