نخبه عشایری استان فارس در گفتگو با «بسیج» تأکید کرد

لزوم نظارت دقیق بر تسهیلات اعطایی با محویت اقتصاد مقاومتی

علی رضایی گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی را باید ناظرانی هدایت کنند و مشاورانی وجود داشته باشد تا تسهیلات اقتصاد مقاومتی را راهنمایی کنند تا در مسیر صحیح بکار گرفته شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۸۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

علی رضایی یکی از نخبگان عشایری استان فارس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت عزم جدی برای اقتصاد مقاومتی نداشته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اعطایی اقتصاد مقاومتی باید با نظارت و کنترل صورت بگیرد افزود: روستاهای کشور برای تداوم فعالیت تولیدی خود نیازمند اعطا تسهیلات اقتصاد مقاومتی هستند، لذا هیچگونه از موسسات دولتی و خصوصی هم نمی‌توانند بدون پشتوانه مالی به فعالیت خود ادامه دهند.

رضایی تصریح کرد: گاها دیده شده برخی افراد به روستاها آمده و تسهیلات اقتصاد مقاومتی دریافت می‌کنند که به هیچ عنوان برای فعالیت تولیدی بکار نمی‌گیرند بلکه برای مصارف غیر تولیدی اعم از مسکن و خودرو بکار می‌گیرند. در اینجا باید دستگاه نظارتی وجود داشته باشد تا از اینگونه سواستفاده ها جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: باید نظارت کافی نسبت به دریافت کنندگان تسهیلات اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد تا تسهیلالت در مسیر تولیدی به کار گرفته شود ولی در برخی موارد افردی متقاضی تسهیلات برای زنبورداری بوده است و به صورت کاذب از کندوهای زنبور عسل بقیه به عنوان نمونه کار خود استفاده می‌کند.

رضایی خاطر نشان کرد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی را باید ناظرانی هدایت کنند و مشاورانی وجود داشته باشد تا تسهیلات اقتصاد مقاومتی را راهنمایی کنند تا در مسیر صحیح بکار گرفته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار