تعیین ضرب الاجل برای تحویل بیمارستان کوهرنگ

استاندار چهارمحال و بختیاری برای تحویل بیمارستان شهرستان كوهرنگ زمان تعیین كرد.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۸۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری عصر پنجشنبه از روند اجرایی پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ به صورت سرزده بازدید و برای تحویل این بیمارستان ۷۲ ساعت زمان تعیین كرد.

قاسم سلیمانی دشتكی در این بازدید از روند اجرایی پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ گفت: این پروژه چهار سال قبل آماده و از سوی اداره كل راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشكی به صورت موقت تحویل شد.

وی تاكید كرد: پس از تحویل موقت پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ به دانشگاه علوم پزشكی، مسئولان این دانشگاه نواقصی را از جمله كمبود شدید اعتبار، مهیا نبودن نیروهای استخدامی و تجهیزات مورد نیاز را اعلام كردند.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: در نهایت پس از سفر ۲ ماه قبل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به استان، تسریع در بهره برداری از پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ مورد تاكید قرار گرفت و بدنبال آن مقرر شد این پروژه در مدت یك ماه تجهیز و بهره برداری شود كه این امر محقق نشد.

وی اداره كل راه و شهرسازی استان را موظف كرد طی ۷۲ ساعت آینده نسبت به واگذاری پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ به دانشگاه علوم پزشكی شهركرد اقدام كند.

استاندار همچنین مقرر کرد، تا سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری دو میلیارد ریال برای رفع نواقص پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ در اختیار دانشگاه علوم پزشكی شهركرد قرار دهد.

وی تصریح كرد: با توجه به توافق های صورت گرفته، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و آماده بودن تجهیزات پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ این بیمارستان باید حداكثر تا یك ماه دیگر بهره برداری شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان كوهرنگ هفته گذشته از تكمیل و آماده شدن بیمارستان ۲۴ تختخوابی چلگرد برای بهره برداری در هفته دولت امسال با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داده بود.

پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی كوهرنگ در زمینی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث می شود.

این پروژه دارای بخش های بستری، زنان و زایمان، درمانگاه، رادیولوژی، آزمایشگاه، اورژانس، فیزیوتراپی و داروخانه است.

عملیات اجرایی پروژه بیمارستان۲۴ تختخوابی كوهرنگ در دولت دهم آغاز شده است.

گفتنی است: كوهرنگ در ۹۰ كیلومتری شهركرد مركز چهارمحال و بختیاری واقع است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار