خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

حامیان منافقین رسواتر می شوند

حجت الاسلام نکونام، ایمان، صداقت، اخلاق، ولایتمداری، استکبارستیزی و عشق به استقلال و عزت ایران اسلامی را رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر خواند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با توصیه به رعایت تقوای الهی، به تشریح دغدغه های اهل تقوا از منظر آیات قرآن کریم پرداخت.

امام جمعه شهرکرد، ضمن اشاره به مورد سرزنش قرار گرفتن منافقین در قرآن و تمجید از مجاهدان فی سبیل الله، گفت: درحالی که دست منافقین به خون شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، حاج مهدی عراقی و هزاران شهید این مرز و بوم آغشته است، دولت امریکا، برخی دولت های اروپایی و آل سعود از این جنایتکاران حمایت می کنند.

حجت الاسلام نکونام، اظهار کرد: اینها بدانند هر چه از منافقین حمایت کنند رسواتر می شوند، چرا که ملت ایران چهره خبیث منافقان کوردل را شناخته اند و هرگز جنایات آنها را فراموش نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رمز ماندگاری این دو شهید بزرگوار را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تصریح کرد: این دو شهید والامقام دولت، مسئولانی صادق، با ایمان و اخلاص، ولایت مدار، استکبارستیز و عاشق استقلال و عزت ایران اسلامی بودند.

وی، ضمن گرامیداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: بحمدالله ما در استان تلاش و کار و انسجام در کارها را داریم می‌بینیم و این گزارش‌ها به مردم باید ارائه شود و نهایتاً مردم باید قضاوت کنند.

خطیب جمعه شهرکرد، همچنین به تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا اشاره کرد و گفت: بانک های کشور همانطور که نرخ سود سپرده های مردم را پایین آوردند، نرخ سود تسهیلات اعطایی به مردم را هم کاهش دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار