استاندار چهارمحال وبختیاری:

سُستی برخی مدیران پیروی از شهیدان رجایی و باهنر نیست

همزمان باهفته دولت، مدیران استان چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدا، به مقام والای اسوه های ایثار و حماسه ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۶۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی، روز پنجشنبه در آئین تجدید میثاق دولتمردان استان چهارمحال و بختیاری با شهدا ، از برخی مدیران استان كه نسبت به تعهدات شان بی مسئولیت هستند، انتقاد كرد.

وی، با بیان اینکه؛ مسئولان كار مردم را به تاخیر نیندازند، اظهار کرد: سستی برخی مدیران پیروی از شهیدان رجایی و باهنر نیست و مسئولان استان نباید با بهانه تراشی كار مردم را به تاخیر بیندازند.

سلیمانی دشتکی در گلزار شهدای شهركرد، گفت: برخی از مدیران تصمیم های ملی و استانی بخش خود را اجرا نمی كنند و كمبود اعتبار و بودجه را برای اجرا نكردن طرح ها بهانه می كنند.

به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری، اگر فراوانی بودجه و اعتبار وجود داشته باشد، هر فرد عادی هم می تواند، مدیریت كند.

وی افزود: سستی برخی مدیران استان، ارزش كار دیگران را برای كار و تلاش تحت الشعاع قرار داده است.

سلیمانی دشتكی تصریح كرد: در دولت یازدهم با دست خالی و كمبود اعتبار در بخش های مختلف از جمله زیرساخت ها و عمران فعالیت های زیادی انجام شده است.

وی ادامه داد: درحالی كه مسئولان دولت یازدهم خالصانه با مردم مشكلات را در میان می گذارند این بی انصافی است كه ضعف كوچكی را بزرگ نمایی كرد.

استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سومین روز از هفته دولت با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام كردند.

ارسال نظرات