معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت:

بانک‌ها با عرصه اقتصاد مقاومتی همگام شوند

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از بانک‌های این استان تقاضا می‌شود با عرصه اقتصاد مقاومتی و تسهیل تولید همگام شوند.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۲۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن صالحی‌نیا، در آئین بهره‌برداری از کارخانه قند و بسته‌بندی شکر و حبوبات شهرستان سامان و 10 طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح توسعه در برخی از صنایع اجرایی می‌شود که این طرح در چهارمحال و بختیاری شامل طرح نساجی حجاب است.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری از نظر معرفی واحدهای صنعتی به بانک‌ها در دهک اول کشور قرار داشته ولی از نظر تخصیص تسهیلات در دهک‌ اول قرار ندارد.

صالحی‌نیا گفت: از بانک‌های این استان تقاضا می‌شود با عرصه اقتصاد مقاومتی و تسهیل تولید همگام شوند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: سه طرح بزرگ چهارمحال و بختیاری که شاخص ارزش افزوده و اشتغال‌زایی بالایی دارند با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان در مراحل پایانی ساخت و تکمیل قرار دارند.

وی افزود: فولاد یک میلیون تنی سفیددشت به دلیل تکمیل زنجیره فولاد کشور در اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

صالحی‌نیا اظهار کرد: در زنجیره صنایع بالادستی پتروشیمی این استان نیز مطالعاتی صورت گرفته است و به لحاظ توجیه فنی و ظرفیت‌سنجی مطالعات ادامه دارد.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دلیل کمبود شکر در بازار، کاهش واردات این محصول و اعتقاد به تولید بیشتر بود که واردات مقطعی برای رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت تا مشکل واحدهای تولیدی مرتبط با این محصول رفع شود

ارسال نظرات