مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان:

ایجاد تفاوت میان جامعه دانشگاهی نسبت به انقلاب هدف دشمن است

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه دانشگاه های مختلف اعم از آزاد، سراسری، پیام نور و غیره با یکدیگر تفاوتی ندارند، افزود:هدف دشمن ایجاد تفاوت میان جامعه دانشگاهی نسبت به انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۴۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین پوررضا، مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان دیروز، سوم شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اظهار کرد: جامعه دانشگاهی باید در مسیر تحقق آرمان های الهی و انقلابی تلاش کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه های مختلف اعم از آزاد، سراسری، پیام نور و غیره با یکدیگر تفاوتی ندارند، افزود:هدف دشمن ایجاد تفاوت میان جامعه دانشگاهی نسبت به انقلاب است.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف هدایت انسان های به سمت نورانیت و کمال تشکیل شد، گفت:این هدف باید در دانشگاه های انقلابی نیز مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام پوررضا با بیان اینکه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جهت ترویج باورهای عمیق الهی و دینی گام برمی دارد، یادآور شد: وظیفه نهاد انسان سازی نیست، بلکه رسالت نهاد این است که حقایق را بی پیرایه در اختیار اساتید و دانشگاهیان قرار دهد.

ارسال نظرات