در گفتگوی «بسیج» با عضو سابق کمیسیون انرژی مطرح شد

بی‌تدبیری دولت در حذف کارت سوخت

عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس گفت: با همین کارت سوخت می توانستیم هم مصرف بنزین و هم قاچاق سوخت را کنترل کنیم. من نمی دانم حذف این کارت چه سودی برای آقایان به ظاهر دلسوز داشت که تا این حد پیگیر آن بودند.
کد خبر: ۸۷۳۳۴۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

ابراهیم کارخانه‌ای عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حذف کارت سوخت اظهار داشت: هر عاملی که بتواند منافع ملت را در رابطه با مصرف و نظارت کنترل کند به نفع کشور است. با همین کارت سوخت می توانستیم هم مصرف بنزین و هم قاچاق سوخت را کنترل کنیم. من نمی دانم حذف این کارت چه سودی برای آقایان به ظاهر دلسوز داشت که تا این حد پیگیر آن بودند.

وی با بیان اینکه کارت سوخت در همه دنیا یک مسئله مرسوم است، تصریح کردد: فکر و تصمیم گیری ها باید بر اساس حفظ منافع ملی باشد اما این‌طور که آقایان پیش می‌روند به گمانم چیزی از ایران تا پایان عمر دولت یازدهم باقی نمی ماند، همان طوری که در برجام تنها کلمه ای چون "هیچ" عایدمان شد.

کارخانه ای تصریح کرد: هزینه ای که در سال راه اندازی کارت سوخت منجر شد بخاطر حربه دشمن بود که نقشه برای منافع نفتی ایران داشت که با فناوری کارت سوخت توانستیم این حربه را خنثی کنیم و فرآورده نفتی به این مهمی را از چنگ دشمن درآوریم، حال چرا باید این صورت مسئله ای را پاک کنیم تا یک هزینه سنگین دیگری برای سیستم کنترل متحمل شویم.

ارسال نظرات