گزارش «بسیج» از فعالیت‌های اقتصادی عضو بانکی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

"فیش نجومی" در جیب متهم به جاسوسی/ دری‌اصفهانی همچنان عضو هیات‌مدیره بیمه آسیا است!

دری اصفهانی که مشاور رئیس کل بانک مرکزی و عضو هیات‌مدیره بیمه آسیا نیز هست به اتهام جاسوسی مورد بازجویی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۳۳۰۵۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، عبدالرسول دری اصفهانی که مشاور رئیس کل بانک مرکزی و عضو هیات‌مدیره بیمه آسیا نیز هست به اتهام جاسوسی مورد بازجویی قرار گرفته است.
 
پیگیری های خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشان می‌دهد که دری اصفهانی از مدیران نجومی بوده و پیش از این نیز پرونده‌های تخلفات اداری وی نمایان شده است.
 
عضو بانکی تیم مذاکره کننده هسته‌ای که تابعیت انگلیسی دارد هم اکنون عضو هیأت مدیره بیمه آسیا نیز هست. این در حالی است که وی پیش از این نیز عضو هیأت مدیره بانک سامان بوده است.
 
بر اساس این گزارش، عبدالرسول دری اصفهانی که گفته می شود تخلفات متعددی در نظام پولی و بانکی داشته است، در دولت نهم و دهم به گونه‌ای طرد شد که ترجیح داد کشور را به مقصد انگلیس ترک کند اما با روی کار آمدن دولت یازدهم وی مسیر بازگشت خود به کشور و نظام بانکی ایران را فراهم می بیند.
 
حال سؤال اینجاست که چگونه فردی که اتهامی تا این میزان درباره او مطرح است به سمت‌های رده بالای نظام پولی و بانکی دست می یابد و حتی از دو فیلتر سخت نظارتی یعنی بانک مرکزی و بیمه مرکزی عبور کرده و تأیید می‌شود و در نهایت حتی به تیم مذاکره کننده هسته‌ای به عنوان نماینده نظام پولی و بانکی راه می یابد؟!
 
امیدواریم مسؤولان به این علامت های بزرگ سؤال پاسخ مکفی دهند.
 
 
ارسال نظرات