خبرهای داغ:
عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

کم‌توجهی دولت به بیکاری، رکود و مسکن در برنامه ششم‌

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با ارائه پیشنهادات و نظرات خود گامی موثر در تدوین برنامه‌ ششم دارند و این برنامه بدلیل نواقص آن در کمیسیون تلفیق مجلس چکش کاری می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۲۹۲۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهروز برزگر به برخی از نواقص برنامه 5 ساله ششم توسعه پرداخت و اظهار داشت: با وجود اینکه چارچوب این برنامه از سوی دولت تهیه و ارائه شده اما دارای نواقصی است که توسط نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق در حال چکش‌کاری است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روزانه پیشنهادات بسیاری از سوی سازمانها، ادارات و نمایندگان برای رفع برخی نواقص برنامه 5 ساله ششم توسعه ارائه می‌شود که همه آنها مد نظر قرار می‌گیرد تا برنامه‌ای جامع و راهبردی برای کشور تنظیم شود.

وی گفت: در برنامه 5 ساله ششم توسعه به برخی از مسائل و مشکلات جامعه از جمله بیکاری، رکود و مسکن کم‌توجهی شده و برنامه راهبردی ارائه نشده است که نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق در صدد رفع این نواقص هستند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه ششم توسعه برنامه‌ای اقتصادی است و با وجود اینکه به ظرفیت‌های درونی در آن توجه شده است اما ناقص بوده و نیاز به بازنگری دارد.

برزگر افزود: رسانه‌ها نقش موثری در انتقال نظرات و پیشنهادات عموم جامعه در تدوین برنامه 5 ساله ششم توسعه دارند، هر فرد از جامعه که دغدغه ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی دارند باید نظرات و پیشنهادات خود را در تدوین برنامه‌ای موثر و راهبردی از طریق نامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه دهند چرا که هر فرد ایرانی سهامدار این کشور بوده و یقینا در پیشرفت و توسعه کشور نقش دارد.

وی خاطر نشان کرد: پیشنهادات بسیاری از سوی دانشگاهیان و مردم عادی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود که برخی از این پیشنهادات و طرح‌ها بسیار دقیق و علمی بوده و قابلیت بررسی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها