صابر ماهانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

توسعه کمی و کیفی فعالیت بسیج در بین مدارس کشور

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بسیج مستضعفین گفت:سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله ششم در حوزه بسیج، توسعه کمی و کیفی است و در مدارس اجرا می گردد.
کد خبر: ۸۷۳۱۳۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
علی صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ابلاغ رهبرانقلاب در خصوص افزایش فعالیت های بسیج گفت: سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنج ساله ششم در حوزه بسیج، توسعه کمی و کیفی است و در کنار آن اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را هم شاهد هستیم
 
وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی فعالیت بسیج در بین مدارس کشور، در دستور کار قرار دارد،افزود: باید جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان را به سمت و سوی شجاعت، شهامت و دفاع و ازخودگذشتگی ببریم.
 
ماهانی خاطر نشان کرد: مسئولان مربوطه باید با تعامل و همکاری، سرمایه های اصلی نظام را در آینده خوب و با فرهنگ ایثار و فداکاری تربیت کنند.
 
 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بسیج ابراز داشت:در طول فصل تابستان، دوره های آموزشی،بصیرتی برای فرماندهان و شورای واحد های بسیج دانش آموزی دبیرستان های سراسر کشور برگزار می شود که این کار باعث آمادگی دانش آموزان در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی در سطح مدارس می شود.
 
ماهانی در پایان گفت: بسیج دانش آموزی یعنی انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی در سطح مدارس و قطعا افزایش کمیت و کیفیت دانش آموزان بسیجی باعث تقویت روحیه انقلابی در سطح مدارس می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار