مدیر آموزش و پرورش دیر خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان شهرستان دیر در مسابقات کشوری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: دانش‌آموزان شهرستان دیر در مسابقات فرهنگی هنری و همچنین مسابقه وبلاگ نویسی کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۸۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱



 


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، احمد عبدالله زاده صبح یکشنبه در حاشیه مراسم استقبال از دانش آموزان برگزیده کشوری در آبدان اظهار داشت: سی‌وچهارمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور ی در نیشابور برگزار شد و دانش آموزان آبدانی درخشش خیره کننده‌ای در این مسابقات داشته‌اند.

وی یادآور شد: معصومه فریدونی توانست مقام اول مسابقات  کشوری وبلاگ نویسی را کسب کند و همچنین فاطمه حمیدی‌نژاد به عنوان برگزیده این مسابقات باعث افتخار همگان است و ما به این دانش آموزان افتخار می‌کنیم.

عبدالله‌زاده افزود: علاوه بر این مسابقات، دانش آموزان شهرستان دیر توانستند مقام اول کشوری در مسابقات نمایش‌نامه‌خوانی را کسب کنند و مقام‌های خوبی دریافت کردند.

مدیر آموزش پرورش دیر اضافه کرد: استعدادهای خوبی در شهرستان دیر وجود دارد و می‌طلبد مسئولان شهرستان و ارگان‌های ذیربط همکاری خوبی داشته باشند تا شاهد پیشرفت دانش آموزان شهرستان در سطح کشور باشیم.

بخشدار آبدان ضمن تبریک به دانش آموزان دبیرستان رضوان یاد آورشد: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌های بخشداری، استفاده از ظرفیت نیروی جوان و نوجوان است و ما باید از ظرفیت‌های نسل جوان و نوجوان استفاده ببریم.

مسعود تنگستانی بیان داشت: آبدان دارای استعداد و پتانسل فراوانی است ما باید بیش از گذشته به این سرمایه‌ها توجه ویژه داشته باشیم  و ما با حضور چنین افرادی در شهر افتخار می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: انشالله در سال‌های بعدی شاهد حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در مسابقات کشوری باشیم.

ارسال نظرات