فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه شهرستان دشتستان:

یادواره مادران شهید شهرستان دشتستان برگزار می شود

فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه(ع)شهرستان دشتستان گفت: یادواره مادران شهید برای اولین بار در روستای سربست شهرستان دشتستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۴۱۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در دیدار با خانواده شهدای روستای سربست اظهار داشت: مقام شهدا قابل توصیف نیست ومهم ترین علت این ایثارگی و جان فشانی ها مادران با ارزشی هستند که با شیرهای حلال خود باعث ایجاد این فداکاری ها شده اند.

سرهنگ نعمت الله غلامپور همچنین روستای سربست را یکی از روستاهای خاص کشور دانست و یادآور شد: در شهرستان دشتستان روستاهای طلحه از بخش بوشکان و سربست از بخش سعدآباد دارای شانزده شهید والامقام هستند و این ستارگان با ارزش عزت خاصی به این روستاها داده اند و همچنین شهیدان حسینی مقدم در روستای سربست باعث افتخار شهرستان دشتستان می باشند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره مادران شهید شهرستان دشتستان در روستای سربست تصریح کرد: این یادواره برای اولین بار در استان بوشهر در تاریخ اسفندماه در روستای سربست برگزار می شود،و این یادواره مصادف با وفات حضرت ام البنین(س) مادر حضرت ابوالفظل(ع) است.

فرمانده سپاه بسیج حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان درباره فضیلت های شهدای شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتستان شهدای هستند که فضیلت های زیادی دارند که متاسفانه از این فضایل خاطره ای در قالب فیلم و کلیپ ساخته نشده است که شهیدان حسینی مقدم یکی از این شهدا هستند.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات