ایجاد 29 شغل در راستای طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان دیر

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: 29 شغل توسط سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) دیر در راستای طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۵۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرگرد پاسدار احمد مغدانی صبح امروز در گفتگو با خبرگزاری بسیج این شهرستان، با بیان اینکه 29 طرح در راستای اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ایجاد شد است گفت: زمینه اشتغال برای بیش از 90 نفر در این شهرستان فراهم شده است.

مغدانی با اشاره به اینکه ظرفیتهای شهرستان دیر در حوزه اقتصاد مقاومتی در حال شناسایی است گفت: حل مشکل بخش های غیر فعال شهرستان در حال برسی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر عنوان کرد: در سال گذشته 6 میلیارد 500 میلیون ریال در راستای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی سرمایه گزاری شده است.

وی اظهار داشت: همه اقشار مختلف مردم باید تحت رهبری مقام معظم رهبری به تکالیف خود عمل کنند.

مغدانی حمایت از تولید کالاهای داخلی را در جهت حمایت از اشتغال را پایدار دانست و افزود: یکی از اساسی ترین برنامه های این ناحیه تحقق شعار سال است.

وی گفت: ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر تهسیلات لازم را برای فعالیت افراد در قالب طرح های پرورش دام سبک و سنگین، گلخانه، پرورش قارچ، پرورش شترمرغ فراهم کرده است.

انتهای خبر./
ارسال نظرات