در گفتگو با بسیج مطرح شد:

موفقیت کشوری سازمان علمی پژوهشی سپاه کربلا در جشنواره مالک اشتر

مسئول سازمان علمی پژوهشی و فناوری سپاه کربلا از موفقیت این سازمان در بین سپاه های کشور تحت عنوان ششمین جشنوار مالک اشتر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی موذن در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا از موفقیت سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه کربلا در ششمین جشنواره کشوری مالک اشتر خبر داد.
 موذن در باره علت این موفقیت افزود:  اجرای کامل برنامه ها طی سال، اجرای فوق برنامه  ها با برگزاری 15 دوره توانمند سازی  نخبه گان استان که در بین استانه های کشور نه کم سابقه بلکه بی سابقه بوده است.
 مسئول سازمان علمی پژوهشی فناوری سپاه کربلا از شناسایی و حضور قریب به 200 نخبه علمی و پژوهشی در دوره های سازمان یاد کرد و ادامه داد: همه این فعالیت ها بدون هماهنگی، حمایت و پشتیبانی  هیئت رئیسه سپاه کربلا و اقشار دانشور استان قابل اجرا نبود.
 هادی موذن همچنین از موفقیت سه مرکز، معاونت  و رده فعال سپاه کربلا در جشنواره کشوری مالک اشتر خبر داد که در تهران با دریافت لوح تقدیر و افتخار سازمان مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی تاکید کرد : این موفقیت ها را مرهون و مدیون همکاری پرسنل و در راس آن حمایت های جدی و پیگیرانه فرماندهی، هیئت رئیسه سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی فناوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و معاونین هستیم و از همه عزیزان کمال تشکر  داریم. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها