معرفی برترین های دو و میدانی دانش آموزان دختر کشور

برترین های چهار رشته دو و میدانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم کشور در شهرکرد معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۶۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دوره از مسابقه ها دانش آموزان مقطع ابتدایی در قالب 20 تیم در هشت ماده و مقطع متوسطه اول و دوم در 15 ماده ورزشی با هم به رقابت پرداختند.

در رشته پرتاپ وزنه در مقطع اول متوسطه، "کیانا تقی پور" از فارس، "منا سمائی" از آذربایجان شرقی و " فاطمه عباسی" از چهارمحال وبختیاری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب دیسک در مقطع متوسطه اول، "فرشته رجبعلی پور" از البرز،"صدیقه مزیدی" از یزد و"پریسا ایری" از گلستان به ترتیب مقام های اول تاسوم راکسب کردند.

در رشته پرتاب نیزه مقطع متوسطه اول، "صبا عظیمی" از چهارمحال و بختیاری، "نسترن امیری پور" از اردبیل و"ناز پری بصیر" از اردبیل به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

دررشته پرتاب نیزه مقطع متوسطه دوم "بتول دهقان" از یزد، "صدیقه صالحی" از چهارمحال و بختیاری و"زهرا نجفی" از زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است: در بیست و هفتمین دوره از مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان کشور 348 ورزشکار دختر در سه مقطع تحصیلی از 22 استان به مدت هشت روز در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد با هم رقابت کردند.

ارسال نظرات