امام جمعه ایوان گفت : ما باید هشدارهای مقام معظم رهبری را درباره نفوذ جدی بگیریم لذا حضور تروریست های تکفیری در کرمانشاه و تهران و فیلم برداری چند نفر از دیپلماتهای فرانسه و انگلی‏س در کردستان که با هوشیاری اطلاعات سپاه روبرو گردید یک پیام جدی برای ملت ایران دارد و ان هم اینکه همه ما باید نیروهای اطلاعاتی باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری جویزر ، حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بحث افت هواپرستی در زندگی ، گفت : هواپرستی افت بزرگیست که در قران به صراحت مذمت شده است و این افت باعث میشه که دنیا و اخرت انسان درمسیر باطل قرارگیرد.

وی ادامه داد : از اقتدار وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در انهدام تیم های تروریستی تشکر می کنیم ، ما باید هشدارهای مقام معظم رهبری را درباره نفوذ جدی بگیریم لذا حضور تروریست های تکفیری و دستگیری انها در کرمانشاه و تهران و فیلم برداری چند نفر از دیپلماتهای فرانسه و انگلی‏س را در کردستان که با هوشیاری اطلاعات سپاه روبرو گردید یک پیام جدی برای ملت ایران دارد و ان هم اینکه همه ما باید نیروهای اطلاعاتی باشیم و هر حرکت مشکوکی را رصد کنیم و نیروهای امنیتی را درجریان بگذاریم.

حجت الاسلام لروند باهشدار جدی به کشورهای حامی تروریست گفتند : اگر کوچکترین بی حرمت‏ی به اماکن مقدس در کشور ماشود ما کشورهای حامی تروریست را جواب کوبنده خواهیم داد.

امام جمعه ایوان بیان مسئولان دولتی مبنی بر اینکه مطالبات گندم کاران را دو ماه دیگر پرداخت میکنیم را جفای آشکار درحق کشاورزان دست و پا ترکیده دانستند و گفت : اگر مطالبات کشاورزان دوماه دیگر به دست کشا‏ورز برسه کشاورز چطور زمین را برای کشت پاییزه اماده کند.

‏ایشان مسابقات وزنه برداری امسال در المپیک ریو را سیاسی کاری خواند و تصریح کرد : مسئولان المپیک نباید اجازه دهند ورزش اسیر سیاسی کاری شود پهلوان بهداد سلیمی افتخار ایران است ، بهداد سلیمی قهرمان دلهای مردم ایران است ، مصاحبه ارزشمند جوان پهلوان ای‏ل کلهر کیانوش رستمی در خطه کرمانشاه افتخار ملت ایران است وقتی ایشان مدال خودش را به شهدای حرم تقدیم کرد نشان داد غیرت او با بصیرت و ولایتمداری اجین گردیده است.

ارسال نظرات