فعال فرهنگی اهل سنت:

جام زهر به آمریکا توسط امام خمینی(ره) در بهمن سال1357 خورانده شد

یکی از پیامد های انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) انتقام گیری از استکبار به جهت کودتای 28 مرداد 32 بود
کد خبر: ۸۷۲۹۲۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ؛ با گذر ایام و رسیدن تقویم ها به عدد 28 از پنجمین ماه سال تاریخ گواهی کودتایی را درایران می دهد که دست بریتانیا و آمریکا در آن اندر کار است.
روزگاری که نخست وزیر رسمی ایران با چشمک آمریکا و صدای بی بی سی فارسی انگلستان برکنار شد و محمد رضا شاه پهلوی دوباره و البته به زور بر کرسی شاهنشاهی تکیه زد.
مولوی یوسف گرگیچی فعال فرهنگی اهل سنت در گفت و گو با بسیج با اشاره یه این رویداد تاریخی ننگین در تاریخ ایران اظهارداشت: به گواهی تاریخ استثمار دولت رسمی و مردمی ایران به ریاست دکتر مصدق را به زور به زیر کشید.
وی در ادامه با پلید خواند سیستم براندازی آمریکا و انگلیس افزود: ایالات متحده آمریکا و بریتانیا قرن هاست که با استعمار و استثمار ملل مختلف خوی پلید خوی را در قالب های مختلف از جمله تفرقه افکنی، کودتا و جنگ مستقیم و نیابتی به نمایش انظار می گذارد.
مولوی گرگیچی با اشاره به حق افتادن 25 شکوفایی مردم تا به ثمر نشستن انقلاب عنوان داشت: ازمرداد 32 تا بهمن 57 بیش از 25 سال حسرت شکوفایی و به بار نشستن حکومت مستقل بر دل ایرانیان ماند و این همه میراث آمریکا و انگلیس برای ایران بود.
مولوی گرگیچی با اشاره به خوراندن جام زهر به آمریکا توسط امام خمینی(ره) در بهمن 57 اظهار داشت: یکی از پیامد های انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) انتقام گیری از استکبار به جهت کودتای 28 مرداد 32 بود.
ارسال نظرات