سرهنگ علیزاده گفت: دوره 2 روزه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه ها و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علیرضا ولیزاده مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه ها و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج به مدت 2 روز در تاریخ 27و 28 مرداد ماه در مرکز تربیت و آ.ع.س نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام برگزار شد.

سرهنگ 2 پاسدار علیرضا ولی زاده ابراز کرد: این دوره به تفکیک 2 کلاس برادر و خواهر با کیفیت عالی برگزار و از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه دعوت بعمل آمد و موضوعات سبک زندگی اسلامی، عوامل ماندگاری انقلاب ، آسیب های فراروی انقلاب و آشنایی با تهدیدات فرهنگی شبکه ها ی اجتماهی و...تدریس شد.

در این دوره حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان راجع به سبک زندگی اسلامی ایراد سخنرانی نمودند وهمچنین در این برنامه استاد دکتر محمدیان مشاور تربیتی،استاد حجه الاسلام و المسلمین مرادویسی مسئول عقیدتی سیاسی مرزبانی،و حجه الاسلام و المسلمین صارمی و برادران بلوچی و چناری از مربیان عقیدتی سیاسی سرفصل های ابلاغی را تدریس کردند.

در پایان دوره تربیت تعالی از کلیه شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات